Nowości!

Witajciee! Znowu mnie trochę nie było,nie miałam zdjęć jakie mogłabym tu pokazać,ale na szczęście wróciłam z dużą ilością zdjęć. Wczoraj mimo mroźniej i wietrznej pogody wybrałyśmy się z Marzeną na zdjęcia,dawno razem nie wychodziłyśmy. Jednak nasza 'sesja' nie trwała długo,bo pozamarzałyśmy i szybko wróciłyśmy do domu wskakując od razu z gorącą herbatką pod kocyk. Mimo że sesja bardzo krótka,to jak dla mnie zdjęcia dość dobre. Jestem zadowolona.
A wy jak oceniacie?
















Dobrnęliście do końca? 

Komentarze

  1. podobają mi się zdjęcia! :)
    ja wczoraj też się wybrałam z siostrą na zdjęcia, jednak było tak zimno że aparat zaczął mi świrować :( szybko się zwinęłyśmy i poszłyśmy do kawiarni na herbatkę waniliową i torcik bezowy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne zdjęcia. :D
    Ja teraz to raczej stylizacja w puchowej kurtce z wełnianą czapką, ale mój aparat nie lubi marznąć, więc i tak żadnych sesji. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne zdjęcia! W sumie nie dziwię się, że przemarzłyście, hehe. Ale naprawdę super wyszły... Powodzenia w Nowym Roku! Pozdrawiam!
    indywidualnyobserwator.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Trzecie jest bajeczne!

    http://p-ann.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zdjęcia <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zdjęcia <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Super sesja :D piękne ujęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. cudownie wyglądasz!
    ~best-frieend.blogspot.com zapraszam do siebie, nowy post!~

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowne zdjęcia
    Zapraszam do mnie na nowy wpis...mozna zarobić kasę :)
    www.lamia-riae.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow, jakie cudne zdjęcia, świetnie wyszły :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Zdjęcia bardzo profesjonalne i piękne:) Sesja naprawdę udana ! Pozdrawiam Asia;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy komentarz i obserwacje <3

Popularne posty