męczący tydzień

Nie macie pojęcia jak bardzo się cieszę ,że ten okropny tydzień już się skończył . Cały tydzień w książkach, plus cały tydzień robiłam geografie na dziś ,czyli dwa foldery turystyczne, prace pisemną o turystyce, mapkę z surowcami energetycznymi i robiłam to do nocy. Nawet siostra się śmiała ,że pierwszy raz mnie widzi,żebym tyle się uczyła,hahaa. Jak nigdy. Nie miałam czasu nawet zjeść w spokoju ;cW poniedziałek udało mi się poprawić biologie , we wtorek chemie ,tylko jeszcze muszę poprawić alkohole i fenole , w czwartek praca klasowa z marketingu była ,a dziś geografia. I od nowa na poniedziałek muszę się nauczyć na biologie, na wtorek chemie ... napisać referat na PO i w środę praca klasowa z angielskiego zawodowego o ile dobrze pamiętam. Na szczęście chodzimy tylko do środy włącznie , bo w czwartek Boże Ciało. W końcu będę mogła nadrobić zaległości w moich serialach i poczytać książkę ,która od tygodnia leży nie tknięta .
A jak Wam minął ten tydzień? Macie jakieś plany na weekend ?;)

Komentarze

  1. Ja jade jutro do wujka na świecenia w Trzebini później na grilla do kolezanek, a w niedziele na caly dzien do wujka na impreze i druga msze :CC

    OdpowiedzUsuń
  2. Faktycznie, napracowałaś się w tym tygodniu. Ale możesz być z siebie zadowolona bo udało Ci się odwalić kawał dobrej roboty :) Ja niestety się rozchorowałam więc planów na weekend nie ma...chyba że randkowanie z łóżkiem się liczy? :)

    Obserwujemy?
    (thepaulliens.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń
  3. A to wpadaj do Poznania na koncert :)

    OdpowiedzUsuń
  4. u mnie możesz poprawic alkohole hahaha

    OdpowiedzUsuń
  5. Jejciu, jaka śliczna koszula <3
    ja mam wakacje i teraz zamierzam leniuchowac na maxa :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też miałam męczący tydzień. Jak zawsze wszystko na ostatnią chwilę zadają. -.-

    OdpowiedzUsuń
  7. owszem męczący ja miałam codziennie coś ! masakra ! a na weekend znowu nauka :D i odpoczynek !

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie wyglądasz :) HMM przynajmniej wiesz, że żyjesz :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja nie mam jeszcze planów :) Świetne zdjęcia :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja także cieszę się, ze ten tydzień się skończyła. Bardzo podobam i się twoja koszula gdyż mam identyczną :) Fajny blog, obserwuję :)
    dreamsforeverx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Noo i jest nowa notka <3 Cudnie wyglądasz w tej fryzurce <3

    OdpowiedzUsuń
  12. No więc miłego relaksu życzę :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja będę miała ten tydzień zawalony, a najbardziej to poniedziałek i niedzielę, bo będę musiała się uczyć ;/.

    OdpowiedzUsuń
  14. mimo uczenia się ciężkiego wyglądasz kwitnąco:D

    OdpowiedzUsuń
  15. jeju widzę, że u Ciebie tak samo jak i u mnie. Pełno nauki jeszcze we wtorek mam dwa sprawdziany, chemia i fizyka także planuję się uczyć w weekend chociaż wiem, że raczej mi to nie wyjdzie :D Świetne zdjęcia! :* dodaję do obserwowanych :)
    Zapraszam Cię do wzięcia udziału w rozdaniu na moim blogu z Firmoo :))

    OdpowiedzUsuń
  16. uu no to widze, że nie tylko ja ostro poprawiam ocenki :D

    OdpowiedzUsuń
  17. świetna koszula ! przydałaby się pogoda taka jak ta na zdjęciach :)

    zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczne zdjęcia, ładnie wyglądasz i do tego genialny plener *.*

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Niestety maj i czerwiec mają już w sobie takie uroki, że nauki jest w brud.

    Moje plany na weekend? Mentalne przygotowanie do sesji. ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najcięższy okres w szkole,a najgorsze jest to ,że ten czas tak szybko leci .

      Usuń
  20. Taaa... teraz w szkołach zaczyna się gorący sezon.

    OdpowiedzUsuń
  21. no w szkołach teraz macie osto :D . ale plaaaaaaażA!

    OdpowiedzUsuń
  22. U mnie tydzień równie pracowity + kolejne 3 dni również.
    supcarolyn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja mam zamiar wypoczywać:D

    OdpowiedzUsuń
  24. głupi tydzień nie tylko ty mialas :D
    Morze <3

    OdpowiedzUsuń
  25. wyglądasz cudnie, masz genialne włosy !
    z chęcią obserwuję !

    OdpowiedzUsuń
  26. świetnie wyglądasz :
    obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  27. amazing hair <3 You look nice :)

    www.classicorcool.com

    OdpowiedzUsuń
  28. ślicznie wyglądasz w tych włosach, pasuje ci taka fryzurka :)
    koniec roku się zbliża i zmusza do nauki
    nn zapraszam
    noemisoul.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo ładnie ci w tych włosach :))

    OdpowiedzUsuń
  30. O rany, to faktycznie masz naukę, naukę i naukę :D

    OdpowiedzUsuń
  31. ucz się ucz żeby nie iść na FP ;p

    OdpowiedzUsuń
  32. fajny ten blog (: chcesz wygrać nagłówek ? zapraszam ; http://beyourself-megg.blogspot.com/2013/05/konkurs-wygraj-nagowek.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  33. No w szkole same poprawy!

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja też cały czas książki :< Ale już niedługo w a k a c j e <3
    Fajna fotka i znakomity nagłówek *.*

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetny look, koszula jeansowa rewelacyjna. :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Widzę, że same "ciekawe" rzeczy z geografii?

    OdpowiedzUsuń
  37. zdecydowanie, podoba mi sie ten post:D !

    OdpowiedzUsuń
  38. tez się ciesze ze w tym tygodniu szkola zajmie nam tylko 3 dni :) piękne zdjecie! Dodaję do obserwowanych i liczę na to samo ♥

    OdpowiedzUsuń
  39. dokładnie tydzień temu, stałam w tym samym miejscu, co ty na zdjęciu ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. nie dosyć, że tylko trzy dni, to poniedziałek na 11, wtorek na 10 i środa na 13 :D uwielbiam jak nauczyciele jeżdżą na wycieczki :D

    OdpowiedzUsuń
  41. od ponad roku sama ścinam grzywkę :D

    OdpowiedzUsuń
  42. Ślicznie dzisiaj wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  43. masz pięknie spięte włosy *-* jak to robisz? ;3

    Zapraszam na mój nowy post ;*
    http://call-me-susan-elizabeth.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. faktycznie, roboty po uszy! ale za to jaka satysfakcja przy odpoczynku będzie ;))

    pozdrawiam i zapraszam ;)
    http://piotrowiczann.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. Ładne zdjęcia ;) Koszula bardzo ładna !

    OdpowiedzUsuń
  46. no wyglądał cudnie ale matula marudziłą..;p

    OdpowiedzUsuń
  47. Śliczna koszula <3.
    Morze 3.

    OdpowiedzUsuń
  48. Świetna stylizacja ;) Bardzo ładnie wyglądasz. Fotki wyszły świetne nad tym cudownym morzem <3
    Pozdrawiam ^^

    OdpowiedzUsuń
  49. Podziwiam Cię ;) Ja nie umiem uczyć się do nocy. Nie potrafię uczyć się w późnych godzinach, bo cokolwiek przeczytam to i tak nie wchodzi mi do głowy :P
    Teraz jest straszny nawał kartkówek i tego wszystkiego, ale już niedługo konieeec <3
    Ładne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  50. i jak nowy tydzień Ci idzie?:)

    OdpowiedzUsuń
  51. Jaka sliczna koszula;) wapolczuje Ci, na szczescie nie mam tylu rzeczy, tylko projekt na 10 czerwca. Robienie go bedzie dla mnie przyjemnoscia;))

    OdpowiedzUsuń
  52. świetna stylizacja :)
    Zapraszam do siebie http://mrrbigger.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  53. Zostałaś nominowana do Liebster Award! Szczegóły znajdziesz u mnie :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy komentarz i obserwacje <3

Popularne posty