bloody nail

Hej! Jak Wam minął weekend? Mi bardzo szybko,bo miałam tylko niedziele wolną od szkoły. Mam trochę lekcji do odrobienia,ale mam nadzieję,że to również mi szybko pójdzie i będę mogła sobie poleniuchować chociaż przez chwilę.
Dziś przygotowałam dla Was post paznokciowy. Co jakiś czas będą się takie posty pojawiały. Ze  wzorkami wykonanymi przeze mnie lub zwykłymi prostymi jednokolorowymi mazidłami. Mam w planach również dodawać co miesięczną aktualizację włosową! Tym zainspirowała mnie koleżanka z bloga,której bardzo dziękuje! Mam nadzieję,że nowe pomysły na posty podobają Wam się i będziecie je chętnie czytać.
Dziś prezentuje krwisty lakier firmy "Selene",który wygrałam w konkursie blogowym.


Jestem pod wrażeniem jego trwałości. Zdjęcie robiłam jakoś 4 dni po pomalowaniu paznokci i jeszcze nie popękał ani nie pokruszył się jak niektóre inne lakiery.

Komentarze

  1. Lakiery Selene są podobno bardzo trwałe, ale ja się nie mogę do nich przekonać :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz bardzo ładny kształt paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładny kolor. < 33 Kocham takie czerwienie. ;)) Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja lubię jasne czerwienie na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładny kolor.Moja mama sobie kupiła metaliczny błękit właśnie z tej samej serii ;-)
    Pozdrawiam ;*

    Miśka
    misiayou97.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny kolor, bardzo lubię lakiery z tej firmy :)
    dreamsforeverx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. zdjęcie jest po 4 dniach od pomalowania? to naprawdę dobry lakier! jak będę kupować kolejne lakiery, to poszukam z tej firmy, by sprawdzić, jak na moim paznokciach będzie się trzymał!
    ładny kolor!

    czyli taki intensywnie towarzyski czas ;) cieszę się, że właśnie tak spędziłaś wakacje!

    OdpowiedzUsuń
  8. ładne i widać, że zadbane pazurki :)
    Zapraszam do siebie i myślę, że ci się u mnie spodoba. Dopiero zaczynam, ale i tak mam nadzieję, że odwiedzisz mój blog. :)
    Mam również nadzieję, ze zaobserwujesz xd
    http://juliee-bloog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. piękny czerwony klasyk :)

    linijkala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. nie wiem czemu ale nie lubię czerwonych paznokci;d

    OdpowiedzUsuń
  11. thx bardzo:)

    może jesteś zainteresowana follow;)?

    OdpowiedzUsuń
  12. czerwony to mój ulubiony kolor, jeśli chodzi o lakiery do paznokci♥ ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. śliczny kolorek, właśnie takiej czerwieni poszukuję :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja bardzo lubię te lakiery. Maja przystępną cenę i zawsze udaje mi się je zużyć do końca :)
    A.

    OdpowiedzUsuń
  15. kolor prześliczny a i trwałość imponująca:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam kilka lakierów z tej firmy. :)
    BLOG KLIK

    OdpowiedzUsuń
  17. prześliczny kolor ;)

    linijkala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. czerwony ! Najlepszy kolor lakieru :)

    www.izabielaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Tez mam ten lakier! jest świetny! :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Lubię taki kolor;d

    www.kataszyyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny odcień czerwieni :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Ooo proszę!Lakier który wygrałaś u mnie :) Cieszę się,że się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Masz ładny kształt paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Uwielbiam lakiery z Miss Selene, mam ich całkiem sporo w różnych kolorach ;)
    Pozdrawiam :*
    ewelaina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. lubię na czerwono, świetny kolor! :)

    OdpowiedzUsuń
  26. ja mam wrazenie ze sie troche pozdrapywalo ale mam maly ekran.
    http://bezxpomyslu.blogspot.fr/2014/01/sheinside-moimi-oczami.html

    OdpowiedzUsuń
  27. U mnie lakier do paznokci max 2 dni, bo sama zmywam :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Lubię ten kolor.. te lakiery są całkiem fajne :)
    http://mondemagiquee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Mam całkiem sporo tych lakierów. Szczególnie neonowych kolorów. ;)
    Obserwujemy?
    http://msunseenxo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo ładny lakier:)
    Oczywiście obserwuje i zapraszam do mnie w wolnej chwili:)
    Pozdrawiam,
    Justyna's Style
    http://justynasstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Piękny kolor tego lakieru. Uwielbiam takie!

    OdpowiedzUsuń
  32. Gdybym miała taki lakier moje paznokcie byłby szczęśliwe.

    OdpowiedzUsuń
  33. swietny kolorek, po 4 dniach? no niezle :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Wow! Co tu dużo mówić... fenomenalny kolorek!
    Jak zwykle rewelacyjnie skomponowany post!
    Zawsze wiesz jak zwrócić na siebie moją uwagę :-*
    Ciągle muszę tu wracać po więcej :*

    U mnie pomysły na DIY fryzury – może i Ty znajdziesz coś dla siebie ? :-)


    Pozdrawiam,
    Katherine Unique

    OdpowiedzUsuń
  35. Ciekawy kolorek :)

    Zapraszam ♥

    OdpowiedzUsuń
  36. mam dużo lakierów z tej firmy i bardzo je lubię :))

    OdpowiedzUsuń
  37. ładny odcień :)
    no i super masz branzoletkę na nadgarstku tą z ćwiekami :)

    OdpowiedzUsuń
  38. sliczny kolorek :)
    podoba mi się twoja bransoletka, widoczna na drugim zdjęciu :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy komentarz i obserwacje <3

Popularne posty