Poznań+Mateusz

Hej, wczoraj około 21 wróciłam z 2-dniowego pobytu w Poznaniu. Miasto jest bardzo piękne,jednak akurat źle trafiliśmy z pogodą. Było bardzo zimno,powietrze mroźne,a ja oczywiście nic ciepłego ze sobą nie zabrałam. Zdjęć z wyjazdu niestety nie mam,bo szczerze to nawet nie miałam czasu,żeby przystanąć i zrobić. Odwiedziliśmy hotel Puro, NH i Bazar.W drugim dniu,czyli wczoraj pojechaliśmy na uniwersytet ekonomiczny,a następnie na główny cel naszej podróży czyli targi hotelarskie. Oczywiście, z naszym szczęściem nie obyło się bez problemów. Nie mogliśmy odebrać biletów,ponieważ była awaria kas i nie można było ich drukować przez pewien czas. Na szczęście po upływie 30 minut problem zniknął,dostaliśmy bilety i śmiało mogliśmy wejść na targi,ale tylko na 30 minut.

W poprzednim poście pisałam,że udało mi się namówić brata na zdjęcia. Dziś pokaże Wam efekty owej sesji. Mateusz okazał się dość dobrym modelem,może częściej będę go wyciągać na zdjęcia.
Dobra,więcej nie przedłużam. Miłego oglądania. Koniecznie napiszcie,co myślicie o zdjęciach.











Na komentarze z tego i poprzedniego postu odpowiem wieczorkiem.

Komentarze

  1. Ładny Brat : ) Zdjęcia pozytywne : ) Fajnie ,że już wróciłaś ♥

    http://spelniaj-swoje-marzenia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacyjne zdjęcia, przystojnego brata masz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetnie wyszły ci te zdjęcia :D

    Ja też zawsze mam jakieś problemy... to jest złośliwość rzeczy martwych haha :D

    OdpowiedzUsuń
  4. ale masz przystojnego brata! :o
    rewelacyjne zdjęcia! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdjęcia wyszły świetnie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. przepiękne zdjęcia! Ja w tamtym roku byłam w Poznaniu.

    Pozdraiwam- Steffy ;*
    pisanepasja.blogspot.com - ✿kliknij✿

    OdpowiedzUsuń
  7. Twoj brat jest idealnym modelen do pozowania! :)
    Moj niestety nie zrobiłby tego dla mnie mimo ze z urody jest przystojny :D
    Zdjecia wyszły świetnie! Czekam na wiecej ;3

    http://obiektyw-mym-okiem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne zdjęcia.
    Masz przystojnego brata! :p

    OdpowiedzUsuń
  9. Niesamowicie fajna sesja, przyjemnie się ogląda. Ja też muszę skoczyć do Poznania, może pomyślę o tym jak zrobi się cieplej ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Of course! Just followed back on GFC! I wish you a lot of success! xx I would love it if you want to support each other on Bloglovin and FB as well, do it and let me know, I will immediately return the favour :)

    Blog | Facebook Page | Bloglovin | Instagram

    OdpowiedzUsuń
  11. świetne zdjęcia :) oby tak dalej i namawiaj brata na więcej takich sesji :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy komentarz i obserwacje <3

Popularne posty