Photography

Hej,hej! Dziś post taki z innej beczki. Z uwagi na to,że interesuje się się fotografią postanowiłam pokazać Wam kilka zdjęć mojego autorstwa z przeciągu dwóch ostatnich tygodni. Co jakiś czas będę dodawać takie posty. Aktualnie mam problem z moją lustrzanką,więc nie mam jak robić zdjęć zbytnio. Miejmy nadzieje,że owy problem szybko minie i będę mogła wrócić do mojej pasji.









Nie wiem czemu,ale uwielbiam makro. Kocham fotografować przyrodę,natura jest najlepszą modelką ;)





 Co myślicie o zdjęciach?

Komentarze

  1. uwielbiam kiedy dodajesz swoje zdjęcia:)
    ps. zapraszam chętnie na konkurs fotograficzny.

    OdpowiedzUsuń
  2. ja też uwielbiam makro! zgadzam się, że natura to najlepsza modelka :))
    wspaniałe zdjęcia, a ten kotek jest świetny! :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi się też nigdy też nie udawało złapać motylka, ale teraz jak mam nowy obiekty to jest o niebo łatwiej :p

      Usuń
  3. Oby z aparacikiem jak najszybciej zaczęło być wszystko w porządku :) Piękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Makro jest najlepsze! Cudowne zdjęcia!

    blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne wiosenne zdjęcia/
    http://karolinablonska.blogspot.com/2014/05/wszystko-zamkniete.html

    OdpowiedzUsuń
  6. O rany!Zdjęcia robisz na prawdę świetne! :)

    http://p-ann.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. niesamowite zdjęcia ;)
    www.allex096.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy komentarz i obserwacje <3

Popularne posty