pierwszy dzień pracy...

Hej ! Niedawno wróciłam z pracy. 12 godzin na nogach. Jutro mam wolne! Ogólnie jest w porządku,nie potrzebnie się tak obawiałam pierwszego dnia. Praca kelnerki nie jest taka straszliwie ciężka. Najważniejsze co jest. to mieć wygodne buty.Ja dziś założyłam zwykłe białe tenisówki, niby wygodne, ale jednak stopy bolą. Nic nie zbiłam, nic nie upuściłam,więc jest dobrze.
Przepraszam,że nie odpowiedziałam na komentarze spod poprzedniej notki,ale jestem padnięta dzisiejszym dzień i wczorajszym, bo "odpoczywałam" cały dzień po 18stce bliźniaczek.Jak będę miała zdjęcia to co nie co o niej napisze ;)Na komentarze odpowiem jutro. A teraz idę coś wszamać,myć się i spać,żeby na zakończenie nie zaspać. Trzymajcie się .

Komentarze

  1. o fajnie,ze masz wakacyjna pracce

    OdpowiedzUsuń
  2. ja tez się zatrudniłam jako kelnerka ale dopiero za kilka dni mam zacząć pracować i strasznie się boje bo nie wiem jak sobie poradze:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mieszkasz nad morzem?:)

    http://keepcalmandsmile-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Moje wakacje zaczynają się jutro ;) ale w wakacje niestety nie mam urlopu, a do tego teraz od ponad miesiąca mam jeszcze nową pracę, więc ja dopiero wracam do domu o 20 ;) Ale zaczynają się wakacje i nie będzie szkoły!! To się liczy ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;) Zuzia♥
    http://funfashion98.blogspot.dk/

    OdpowiedzUsuń
  5. Najważniejsze zrobić dobre pierwsze wrażenie;)) powodzenia w dalszej pracy!:) bardzo ładne zdjęcie;))

    OdpowiedzUsuń
  6. ale Ci dobrze ;) Mieszkasz nad morzem - zazdroszczę ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. A widzisz mówiłam ze dasz rade :)

    OdpowiedzUsuń
  8. tez bym chciala sobie jakos dorobic : (

    OdpowiedzUsuń
  9. a finansowo dobrze będziesz miała?:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Powodzenia w dalszej pracy i wytrwałości! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Oo powodzenia w pracy życzę :D ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. oo powodzenia w pracy :) ja pewnie zrobiłam bym tam niezły remanent rozbijając się wszędzie z tacą :D
    noemisoul.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. no to i ja muszę przeczytać.
    oczywiście, że do Ciebie zaglądnę.
    a mianowicie już tu jestem ;)

    oprócz wygodnych butów to chyba jeszcze ważna jest kondycja do "latania" i równowaga ;)
    i jak po zakończeniu?? zaspałaś czy nie?

    OdpowiedzUsuń
  14. Powodzenia w pracy ^^
    No i wytrwałości :D

    nutellowee-love.blogspot.com | zapraszam <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Powodzenia w dalszych dniach :) Świetna fotka ^^

    OdpowiedzUsuń
  16. To gratulacje, mój mąż tez jest kelnerem, ale w hotelu ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Myślałam żeby po gimnazjum iść też za kelnerkę ; )
    Powodzenia w pracy :*

    http://oktawia-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja jutro mam pobódkę o 4 rano ;c

    OdpowiedzUsuń
  19. super blog ! :)

    http://www.modefriends.pl/ - FOLLOW MY BLOG PLEASE :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajna praca, ale z pewnością męcząc ;/.

    OdpowiedzUsuń
  21. Chcialabym miec prace na wakacje:)

    OdpowiedzUsuń
  22. To jest na takiej zasadzie, że codziennie rozsyłają nas gdzie indziej .. w takie sezonowe miejsca ..Hel , Karwia i takie tam . Będę siedziała w budce i sprzedawała pieczywo:))

    OdpowiedzUsuń
  23. Ciekawą masz pracę:)
    Obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  24. 12 godzin w pracy ? łał *_*

    OdpowiedzUsuń
  25. ło,no sporo, ALE kasa będzie :D

    OdpowiedzUsuń
  26. no niby co dwa dni ale jeju 12 godzin to ciężko wytrzymać;p

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy komentarz i obserwacje <3

Popularne posty