Mój przyjaciel Hachiko

Wczoraj w TV oglądałam świetny film ` Mój przyjaciel Hachiko` . Słyszałam wcześniej o nim i czytałam różne recenzje i szczerze nie ciągnęło mnie do niego . Dziś nie mają nic do roboty , usiadłam przed telewizorem i akurat zaczynał się ten film , więc postanowiłam obejrzeć . Film opowiada historię Hachikō, psa rasy Akita, znalezionego na stacji kolejowej przez profesora muzyki Parkera Wilsona. Pies szybko przywiązuje się do właściciela i nie przestaje na niego czekać nawet po śmierci Parkera. Film oparty jest na prawdziwej historii psa o tym samym imieniu. Różnica jest jedna - jego właściciel nie był Amerykaninem, lecz Japończykiem o imieniu Ueno Hidesaburō. Tym, którzy jeszcze nie mieli okazji obejrzeć , jak najbardziej polecam ^.-
Znalazłam również artykuł o prawdziwym Hachiko , bo film bardzo mnie zaciekawił .
Tu macie część tego artykułu :
Pies Hachikō urodził się 10 listopada 1923r. w Odate. Jego pan, Ueno Hidesaburō, był profesorem na wydziale rolnictwa w Uniwersytecie Tokijskim. Pies codziennie odprowadzał go na stację i czekał na powrót Hidesaburō. Kiedy jego pan zmarł na miejscu pracy, Hachikō czekał przez następne 10 lat na jego powrót. Dzięki jego wierności i lojalności otrzymał tytuł "wierny pies". Hachikō zmarł 8 marca 1935 roku na robaczycę serca i płuc.




 Z chęcią bym obejrzała go po raz kolejny, naprawdę niesamowity film i cudowny pies , chciałabym takiego!
A Wy oglądaliście ten film ? Jak go oceniacie ? ;>

Komentarze

  1. oglądałam kiedyś kiedyś i świetny! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Widziałam, widziała ach ludzie to świnie-zwierzęta są naprawdę bardzo wierne; )

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie oglądała tego filmu, ale co nieco o tej historii słyszałam. Psy to NAJWIĘKSI przyjaciele człowieka^^
    pozdrawiam serdecznie^^



    Miśka

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja wczoraj oglądałam początek i ten pies mnie oczarował. Taki misio <3
    Lubię psy i uważam, że to naprawdę duży prezent od matki natury- taki przyjaciel.

    pretty-and-colour.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Pies niekiedy wierniejszy jest od człowieka. Bo ludzie najzwyczajniej zawodzą, a zwierzęta pozostają wierne. Na zawsze.
    Filmu nie oglądałam, ale chyba warto, sądząc po twojej recenzji. Mam już plan na najbliższe wolne godziny ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. muszę obejrzeć <3 jej, jeszcze dziś ściągnę ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mowilam ci o nim :D
    PIEKNY <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Widziałam go wczoraj na Polsacie.. Pod koniec filmu po prostu się popłakałam ♥___♥ Piękny film :**

    OdpowiedzUsuń
  9. Musze obejrzeć *_________*

    OdpowiedzUsuń
  10. O bosze, też to wczoraj obejrzałam, i nawet się wzruczyłam, Śliczny film, również polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny blog zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Oglądałam ten film,w czasie ostatniej sceny,ryczałam :(
    Śliczny był ten pies tak swoją drogą.
    Zapraszam
    http://antykompleks.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. psy to najlepsi przyjaciele człowieka. A ci którzy uważają, że zwierzęta nie mają uczuć zawsze mam ochotę wziąć karabin maszynowy i wystrzelać ich po kolei.

    OdpowiedzUsuń
  14. Oglądałam to kiedyś ;d Nie ukrywam łza poleciała ; )

    OdpowiedzUsuń
  15. Muszę go obejrzezć, wydaje się bardzo ciekawy :))

    Co powiesz na wzajemną obserwacje? :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Też go widziałam wczoraj, po raz drugi. Sama po jego obejrzeniu zajrzałam do prawdziwej historii tego psa, i też bardzo mnie zaciekawiła, a co do filmu- niesamowity ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam psy, a jeszcze bardziej filmy o przyjaźni psa i człowieka!
    Muszę obejrzeć ten film :)
    Fajny blog :)
    A może wzajemna obserwacja? :) Daj znać!

    OdpowiedzUsuń
  18. Muszę Go obejrzeć! :)

    Pozdrawiam :)
    Angelikaa-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. nigdy go nie widziałam:D ale nic nie stoi na przeszkodzie żebym nadrobiła zaległości:)

    OdpowiedzUsuń
  20. ZARĄBISTY, PORYCZAŁAM SIĘ.
    STRACIŁAM WSZYSTKICH OBSERWATORÓW MOJEGO BLOGA, OBSERWUJEMY ? *.*

    OdpowiedzUsuń
  21. Jasne, ja również obserwuję <3

    OdpowiedzUsuń
  22. A ja właśnie kurcze nie obejrzałam ;(

    OdpowiedzUsuń
  23. oglądałam go kiedyś jeszcze z rodzicami i się bardzo wzruszyłam na nim :(

    OdpowiedzUsuń
  24. wow beautiful!:)
    www.borsadimarypoppins.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Kurczę, ja chciałam go obejrzeć i w dodatku przegapiłam go :CC Kurczę :C Ale na pewno bym ryczała haha :D

    OdpowiedzUsuń
  26. ja tez wlasnie go nie obejrzałam ;(

    OdpowiedzUsuń
  27. Obejrzałam *-*
    Chciało mi sie płakać, a w przyszłości chce miec pieska wlasnie takiej rasy *-*

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy komentarz i obserwacje <3

Popularne posty