(Nie)Nowości książkowe

Serię Więźnia Labiryntu kupiłam już jakiś czas temu. Zamówiłam od razu całą serię, żeby po skończonej części nie musieć czekać na kolejną i tak też wyszło o wiele taniej, gdyż akurat trafiłam na promkę. Zamawiałam bezpośrednio z wydawnictwa. Mam za sobą już całą trylogię. Jestem na części IV i jest to prequel (czyli utwór literacki opowiadający wcześniejsze wydarzenia, wyjaśnia też zdarzenia dziejące się częściach 1-3). Nie wciąga to tak, jak poprzednie książki, jednak warto przeczytać.


Po przeczytaniu pierwszych części obejrzałam filmy. Niektóre momenty i wątki trochę się różniły, niektóre były całkowicie inne. Po obejrzeniu pierwszej części byłam trochę skołowana. Gdyby nie to, że przeczytałam książki, pewnie by mi się podobał, jednak czułam pewien niedosyt. Film wydawał mi się trochę słaby w porównaniu z książką. Gdyby jednak nie porównywać filmu do książki to film jako film naprawdę fajny. Nie wiem czy wiecie o co mi chodzi. 

Komentarze

Popularne posty