Książkowe nowości

Witajcie po bardzo męczącym weekendzie!
W ostatnim czasie przybyło mi kilka nowych książek,taaak kupowanie książek stało się chyba moim małym uzależnieniem,podobnie jak to jest w przypadku torebek. Moja mała biblioteczka stopniowo się powiększa z czego jestem bardzo zadowolona.


Jakiś czas temu skończyłam czytać 'Byłam żoną seryjnego mordercy' Cathy Wilson. Jest to prawdziwa historią,którą przeżyła sama autorka. Całościowo książka bardzo mi się podobała,mimo że początek trochę nudy i ciężko mi było przez to przebrnąć. Książka zaczyna się jak malutka Cathy żyje wraz z mamą narkomanką,którą w końcu przedawkowuje heroinę i umiera,a dziewczynka trafia pod opiekę dziadków. Wtedy dopiero zaczyna się coś dziać jak dla mnie. Cathy dorasta i stopniowo popełnia błędy podobne do jej matki nie zdając sobie z tego nawet sprawy. W wieku 17 lat zachodzi w ciążę i wychodzi za mąż,nie wiedzą w co tak naprawdę się pakuje. Po tych wydarzeniach jej życie zamienia się w największy koszmar,o którym nawet nie śniła. Jeżeli ktoś z Was lubi kryminały to jak najbardziej polecam przeczytać. Tę książkę dostałam na urodziny od mojej najlepszej przyjaciółki.


Aktualnie czytam 'Amber' Gail McHugh. Ją zakupiłam kilka dni temu w biedronce natomiast. Tej książki jeszcze nie skończyłam czytać,jestem w połowie. Szczerze spodziewałam się czegoś całkiem innego,ale mimo to książka mi się podoba,szybko się czyta i najważniejsze jest,że wciąga. Książka opowiada historię studentki psychologii Amber Moretti,która po traumatycznych wydarzeniach z dzieciństwa postanowiła pomagać ludziom z podobnymi problemami z jakimi sama się zmaga. W trakcie studiów poznaje dwóch z pozoru różnych mężczyzn,w których się zakochuje. Książki jeszcze nie skończyłam,więc właściwie więcej nie mogę napisać,zobaczymy jak ta historia się skończy.
 Te dwie książki kupiłam wczoraj w matrasie. Za 'Miłość i medycyna ' Alessia Gazzola zapłaciłam 9,90 zł. Nie mogłam jej nie kupić. Książka jest o kobiecie w typie Bridget Jones i facecie w typie doktora House'a. To najbardziej mnie zaintrygowało. Doktora House'a uwielbiam się mam nadzieje,że książka również mi się spodoba.Dodam Wam opis z internetu,bo książki jeszcze nie zaczęłam czytać: Pierwszy tom włoskiej serii o Alice Allevi, młodziutkiej i roztrzepanej adeptce medycyny sądowej. Połączenie kryminału, powieści obyczajowej i romansu. Dowcipne i nietuzinkowe.
Kiedy znajdujesz się na końcu łańcucha pokarmowego, możesz mieć problem z dopchaniem się do bufetu... Tę prawdę zna doskonale Alice Allevi, młoda studentka medycyny sądowej. Wrażliwa i sympatyczna dziewczyna z trudem odnajduje się w towarzystwie wzajemnej adoracji, jakim są pracownicy Instytutu. Przełożeni nie widzą jej w roli patologa i rzucają jej kłody pod nogi. Partner, który niedawno dochrapał się stanowiska, nie przegapi żadnej szansy, by jej dogryźć. Jednak Alice jest gotowa wytrzymać wszystko, byle tylko pracować w wymarzonym zawodzie.
Gdy pewnego wieczoru w jednym z rzymskich mieszkań znalezione zostają zwłoki młodej kobiety, Alice z ulgą opuszcza irytujący bankiet w Instytucie. Na miejscu odkrywa, że to, co potraktowała jak rutynowe wezwanie, wcale nim nie jest. Tym razem Alice zna ofiarę i ma silne przeczucie, że kobieta została zamordowana.
Następna książka to kryminał(ostatnio moja ulubiona kategoria) 'Ciało' Tess Gerritsen również kupiłam w matrasie.
Opis z internetu :
'Zwłoki pięknej młodej dziewczyny przywiezionej do prosektorium nie zdradzają żadnych widocznych urazów ani śladów przemocy. Lekarka sądowa Kat Novak przypuszcza, że kobiet mogła przedawkować narkotyki. Numer telefonu zapisany na opakowaniu zapałek w zaciśniętej dłoni zmarłej prowadzi do prezesa firmy farmaceutycznej Cygnus, która zaprzecza, by miał coś wspólnego z denatką. Tymczasem w tym samym rejonie Bostonu zostaje odnalezione ciało innej kobiety, a w szpitalu umiera kolejna ofiara przedawkowania. Zabił je eksperymentalny narkotyk wytwarzany przez Cygnus? Kat nabiera przekonania, iż tajemnicze śmierci mogą być dziełem seryjnego mordercy, prawdopodobnie wpływowego obywatela miasta. Kiedy jej dom wylatuje w powietrze uświadamia sobie, że jest na właściwym tropie, a zabójca znajduje się bliżej, niż mogłaby przypuszczać...'

A Wy jakie książki lubicie czytać? :))

Komentarze

  1. Wokół "Amber" było bardzo dużo szumu, z chęcią bym przeczytała tę książkę ;). Dziękuję, że do mnie wpadłaś, ja się tu u Ciebie właśnie wygodnie rozsiadam! ;)

    Pozdrawiam! ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Czytałam inna książkę autorki amber i mi się podobala więc pewnie i ta przeczytam w końcu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie znam niestety żadnej :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz szczęście,że dodałaś NAJLEPSZEJ xD !
    Widzisz ? A zawsze mówiłaś,że nie rozumiesz mojego uzależnienia od płyt xD
    Witaj w moim świecie ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. moja mama i siostry czytały "Ciało", ja nie bo to nie mój typ :D
    jestem ciekawa za to "Byłam żoną seryjnego mordercy" mnie zaciekawiła :) pewnie za czytanie czegoś luźniejszego wezmę się po maturach, bo teraz siedzę w lekturach :/

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam czytać książki i tą AMBER może wypożyczę Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja zazwyczaj sięgam po kryminały, fantastykę oraz lit. obyczajową. Kiedyś była to głównie fantastyka, ale ostatnio troszkę się pozmieniało. "Byłam żoną seryjnego mordercy" to książka, po którą chętnie bym sięgnęła.

    pozdrawiam,
    http://ksiazkowa-przystan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Widzę, że jesteś zwolenniczką raczej realistycznych książek. Ja to jestem fanem fantasy :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy komentarz i obserwacje <3

Popularne posty