Spacerek

Heeej wszystkim!
Kilka dni temu odwiedziła mnie moja przyjaciółka. Korzystając z tej okazji wybrałyśmy się na spacerek,porobiłam kilka zdjęć. Pogoda jednak nie dopisywała,bo było dość chłodno i ciągle lekko padało,dlatego też szybko wróciłyśmy do domu.Odkąd skończyłyśmy technikum bardzo rzadko się widujemy. To spotkanie zdecydowanie poprawiło moje samopoczucie.
Tego dnia akurat w Koszalinie odbywała się Trasa Ciężarówek Coca Coli,słyszeliście o tej akcji? Ale o tym myślę by napisać w następnym poście. Ten kto mnie śledzi na instagranie pewnie widział,gdyż dodałam tam jedno zdjęcie z owej ''imprezy''.





Zapraszam serdecznie na mojego instagrama @bezznieczuleeniaa

Komentarze

  1. Świetny pościk i zdjęcia. Zajrzysz: laurie-blogg.Blogspocie.com

    OdpowiedzUsuń
  2. masz bardzo ładną przyjaciółkę :) i zdjęcia oczywiście też są ładne :)
    ja słyszałam o tej akcji. U mnie mają być 19 :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super ujecia :) ma swietną bluze :)
    P.S. Zmieniłam nazwę bloga: lamia-riae.blogspot.com
    Mam nadzieję, że bez problemu uda się Tobie do mnie trafić, ponieważ zmiana nazw robi czasami nie lada zamętu :/

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się to z liściem na oku, sam chciałbym takie zdjęcie mieć xD

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy komentarz i obserwacje <3

Popularne posty