coraz bliżej

Hej,co tam u Was słychać kochani? U mnie w sumie nic się nie dzieje,pomalutku zabieram się z mamą za świąteczne przygotowania,zakupy,itp. Bardzo ubolewam nad tym,że nie ma za oknem ani odrobiny śniegu i pogoda w ogóle nie przypomina zimy. Jednakże do świąt zostało jeszcze trochę czasu,więc ciągle mam nadzieję,że jednak pojawi się śnieg.
A co do śniegu jeszcze,to naprawdę czekam z niecierpliwością,gdyż planuje i nie mogę się doczekać zdjęć,zimowych sesji,pięknych krajobrazów!
Standardowo zapraszam na mojego instagrama @bezznieczuleeniaa

Komentarze

  1. Też lubię krajobrazy zimowe <3 choć zimy nie! Nowa notka: laurie-blogg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. też mi smutno przez to że nie ma śniegu :(

    OdpowiedzUsuń
  3. jak przeczytałam tytuł to mi się ta piosenka przyszła
    :) zapraszam na KONKURS Zapraszam na bloga

    OdpowiedzUsuń
  4. u mnie dzisiaj jest 13 stopni! :o -.- a w Kanadzie u mojej kuzyki mają tyle samo tylko na minusie...
    masz super sweterek! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Święta bez śniegu to nie święta...

    Chyba mamy taką samą lustrzanke ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładna czapeczka i sweterek ^.^
    Pozdrawiam,wstąpisz do mnie? ;)

    motekkotka5.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy komentarz i obserwacje <3

Popularne posty