To co uwielbiam najbardziej....

Dziś to co uwielbiam najbardziej,czyli oczywiście makro! Od zawsze podobały mi się zdjęcia w tym stylu. Zanim kupiłam moją pierwszą lustrzankę,fotografowałam zwykłym kompaktowym aparatem i zdjęcie wychodziły równie dobre. Z czasem chciałam robić zdjęcia lepszej jakoś,chciałam żeby w moim makro był tak idealnie piękny bokeh,czyli rozmyte tło. Po kilku latach działania z cyfrówką,w końcu kupiłam mojego pierwszego canona,był to aparat używany,ale w bardzo dobrym stanie,jednak po około pół roku,zaczęły się z nim problemy,aż w końcu usterka w nim był tak poważna,że nic innego mi nie pozostało jak nazbierać na nowy aparat,tym razem kupiłam Sony Alpha nowiutki ze sklepu i jestem z niego bardzo zadowolona,mam go już dość długo i żadnych problemów nie ma.













Komentarze

  1. Super ci te zdjęcia wyszły. Ja też uwielbiam makro i gdy dostałam mój pierwszy aparat w wieku 9-10 lat robiłam tylko zdjęcia makro ;) Teraz uwielbiam robić zdjęcia naturze, lecz dawno nie robiłam zdjęć makro i chyba spróbuję wrócić do robienia ich. Szczególnie jesienią i zimą ;)

    Pozdrawiam Zuzia
    http://funandfashion98.blogspot.dk/

    OdpowiedzUsuń
  2. O, jak ja lubię tego typu zdjęcia! Są świetne, naprawdę bardzo mi się podobają. Przypominają lato, jak jeszcze kwiatki kwitły xD Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię oglądać zdjęcia wykonane w makro, te wszystkie detale sprawiają, że zdjecie jest jeszcze ciekawsze. ;)
    bgrenda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Również uwielbiam makro! :)

    Miłego dnia! ♡ ❥ www.chanelier.blogspot.com <-- KLIIIK!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne zdjęcia Maluchu :*

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy komentarz i obserwacje <3

Popularne posty