O wschodzie słońca

Witajcie! Znów mnie troszkę tutaj nie było,a to po części dlatego że nic się u mnie szczególnego przez ten czas nie działo,pogoda nie sprzyjała by wyjść z aparatem na długi spacer. Czekam z niecierpliwością na pierwszy śnieg,aby móc szybko wyskoczyć porobić jakieś zdjęcia,czuć już takie mroźne powietrze,ale co do białego puszku to jeszcze się u mnie nie pokazał,a jak u Was?

Ostatnio udało mi się wstać o wchodzie słońca,z czego jestem niezmiernie zadowolona,bo nie wiem jak dla Was,ale dla mnie to było coś niewykonalnego,bo nie należę do 'rannych ptaszków' raczej jestem tego przeciwieństwem.
A co słychać u Was?

Komentarze

  1. Przepiękny krajobraz :) Ja również nie należę do rannych ptaszków - zdecydowanie lepiej pracuje mi się nocą, dlatego wykorzystuję nocny czas do granic możliwości:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękny widok! :) Ja zdecydowanie należę do nocnych marków, chociaż ostatnio wstawanie na uczelnie zmusza mnie do pobudki koło 6.. :D

    Co do Twojego pytania - szampon znajdziesz w większości sklepów spożywczych począwszy od tych mniejszych po hipermarkety, jak tesco :)

    OdpowiedzUsuń
  3. klimat na zdjęciach neisamowity!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zdjęcie :) jednak opłacało się wstać wczesnym rankiem :) Wczoraj byl cudowny wschód księżyca - chciałam go uchwycić, ale moje zdjęcie nie jest tak cudne jak Twoje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne zdjęcie. pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Szacun dla Ciebie, że wstałaś tak wcześnie! Ja bym się nie zmotywował. Ale masz za to cudowny efekt - piękne zdjęcie :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja niestety jestem zmuszona do wczesnego wstawania. Mieszkam w niewielkiej miejscowości i połączenie komunikacyjne z miastem, gdzie uczęszczam do szkoły, jest dosyć kiepskie.

    http://p-ann.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. ja wstaję dość wcześnie, ale rano nigdy nie udaje mi znaleźć tych 5-10 min na zrobienie zdjęcia :(
    piękna fota! :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy komentarz i obserwacje <3

Popularne posty