Nowy sprzęt

Cześć Kochani!
Od ostatniego posta minął miesiąc,miałam pisać częściej,ale po przez problemy z moim laptopem to było po prostu niemożliwe. Kilka dni temu podjęłam decyzje o zakupie nowego i dopiero teraz jestem w stanie wejść na bloga. Nowy laptop sprawuje się cudownie,miejmy nadzieję,że wytrzyma ze mną dłużej niż jego poprzednik. Swoją drogą zauważyłam,że nie mam szczęścia do urządzeń elektrycznych... Najpierw aparat,teraz laptop. Jednak kiedy nie mogłam korzystać z laptopa, telefon w zupełności mi wystarczał i bardzo odzwyczaiłam się od komputera.
Teraz kiedy mam możliwość pisać do Was,postaram się to robić częściej niż ostatnio,bo naprawdę zapomniałam jaką mi to sprawiało przyjemność! Mam już kilka pomysłów na posty w głowie,więc jedyne co muszę,to je po prostu stworzyć. Do zobaczenia za niedługo!!



Komentarze

  1. Książka i herbatka... Idealny zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No, cieszę się, że wszystko już dobrze ze sprzętem, liczę na więcej postów. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy blog, czekam na kolejne posty i mam nadzieje że sprzęt już Cię nie zawiedzie! :)
    http://asiablogmylife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Czekam w takim na razie na nowe posty!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja muszę sobie jakiś dobry aparat kupić;p

    OdpowiedzUsuń
  6. ja też ostatnio kupiłam nowego laptopa, na którego zbierałam trochę długo, ale się opłaciło :)

    OdpowiedzUsuń
  7. To super, w takim razie nowych postów już nie zabraknie mam nadzieję:D
    claudia-ss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Cieszę się że znów piszesz :) Szczęście że jest jeszcze instagram, bo widziałam że tam dodawałaś parę zdjęć ;)
    Nie tylko ty masz pecha do elektroniki. Kupiłam nowego laptopa 3 miesiące temu i właśnie wysyłam go do reklamacji bo się sam wyłącza...

    Pozdrawiam Zuzia
    http://funandfashion98.blogspot.dk/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy komentarz i obserwacje <3

Popularne posty