Nad morzem

Cześć! Tak jak obiecałam kolejna tura zdjęć,tym razem z nad morza, w roli głównej moja najlepsza przyjaciółka Sylwia. Następny post również planuję z dużą ilością zdjęć. Teraz będę mniej pisać a więcej zdjęć pokazywać. Jak na razie to w moim życiu nie dzieję się nic wartego opisania,staram się po prostu dużo fotografować,bo to sprawia mi wielką przyjemność,a trzeba sobie jakoś życie umilać w tej szarej rzeczywistości. Chyba już nie przedłużam,tylko zapraszam do oglądania zdjęć!











Dotrwaliście do końca?? Standardowe pytanie: Co myślicie o zdjęciach? Tylko szczerze,nie boję się krytyki.

Na jutro jestem umówiona na zdjęcia z moją kuzynką Marzeną i jej chłopakiem,zdjęć mi przybywa coraz więcej,więc i postów nie zabraknie z dużą ilością zdjęć ;))

Komentarze

  1. Dokładnie! Trzeba sobie umilać i tym bardziej przez robienie jeszcze większej ilości zdjęć nabiera się doświadczenia aż dojdzie się do perfekcji :) Bardzo przyjemnie patrzy się na te zdjęcia, są już takie jakby trochę w zimowym klimacie :) Pozdrowionka ślę! :* Ps. Dodaję ;)

    www.sandina.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zdjęcia hah Ty też ;) przed świtem dobra książką, ogólnie cała seria mega.

    http://wkolezycia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdjęcia wyszły bardzo fajnie, morze o tej porze roku wygląda chyba jeszcze bardziej klimatycznie niż latem. ;)
    bgrenda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy komentarz i obserwacje <3

Popularne posty