Jesiennie z Marzeną ;)

Hej,hej! Dziś przychodzę do Was z postem typowo fotograficznym. Myślę,że teraz takich notek pojawiać się będzie więcej,gdyż mam sporo zdjęć do pokazania mimo że w ostatnich kilku miesiącach nie fotografowałam tyle co zazwyczaj,przyczyną tego była praca,niestety. Pracując od 7 do 19 ciężko jest znaleźć czas na zdjęcia...Jednak gdy tylko miałam wolne to starałam się coś pstrykać. Możecie się również spodziewać zdjęć jeszcze z wakacji.









Selfie obowiązkowo! ;)
Co myślicie o zdjęciach? Proszę o szczerzą opinie ;)

Komentarze

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdjęcia są cudowne, dobre tło, pozy....świetny fotograf i modelka ! ;) A :)

    http://glamorous6.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. jej! jak ja dawno nie robiłam zdjęć! muszę w ten weekend wyciągnąć siostrę :D
    Marlena ma ładny kolor oczu ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. jakie piękne zdjęcia!
    Mogłabyś poklikać w moim ostatnim poście ? ;) Byłabym ogromnie wdzięczna http://justperfectfashion.blogspot.com/2015/10/coopeation.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Zazdroszczę Marzenie, że ma takiego fotografa. Ja żadnego nie znam, co by mi robił zdjęcia :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zdjęcia, głównie podobają mi się ujęcia na tle tych ciemnych liści są takie fajne, zimne, a te przy żółtych liściach mogłabyś trochę ocieplić. ;)
    bgrenda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy komentarz i obserwacje <3

Popularne posty