mogę trochę odetchnąć

Hej,Kochani!! Jestem już po pisemnych maturach i myślę,że będzie dobrze. Najbardziej się cieszę,że matura  z matematyki była dość prosta (ja pisałam tą starą mature). Także nie muszę się już obawiać i mogę trochę odetchnąć. Teraz tylko ustne i koniec.(jestem tak bardzo ambitna,że nie zdawałam nic dodatkowego xd) A jak Wam poszły matury?

Dziś pokaże Wam kilka fotek z ostatniego spacerku,oczywiście jest to makro,które tak bardzo uwielbiam. W następnym poście dodam kolejną porcje zdjęć makro,bo nazbierało mi się ich dość dużo.  







Będę dodawać po kilka tylko,bo znów mój laptop się buntuje,także cieszę się,że chociaż tyle udało mi się tu załadować. Lubicie makro? Napiszcie koniecznie co sądzicie!

Komentarze

  1. Śliczne zdjęcia! Kocham makro ^^
    Ehh ta matura..:/ Farciara z Ciebie, że leciałaś na starej podstawie programowej... Ja za 2 lata będę miała już maturę, która idzie ta nowsza... Mam się bać? :(
    Pozdrawiam ;*

    ♡MiśkaGrabowska_Official♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raczej nie. Pisemna chyba była ciut trudniejsza (taki mi się wydaje,że jest trochę wyższy poziom), ale jak będziesz dobrze przygotowania to naprawdę nie masz się czego obawiać ;)

      Usuń
  2. Niesamowite zdjęcia , uwielbiam makro wtedy można dostrzec piękno w najdrobniejszych szczegółach

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne zdjęcia.
    Co powiesz na spólną obserwację? Ja już, czekam na Ciebię :)
    Pozdrawiam:

    http://looyourself.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Matma była dość łatwa :) Najgorsze przede mną dopiero - ustne w nowej formie :/

    OdpowiedzUsuń
  5. Na nowych maturach to już nie było tak łatwo, bo trzeba było jednak coś dodatkowego wybrać. No, ale też jestem zadowolony, że w końcu przerwa, bo chociaż nie mam jeszcze wszystkich pisemnych z głowy (została chemia) to i tak cieszę się, że jestem już chociaż za połową :D Pozdrawiam!
    indywidualnyobserwator.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. również bardzo lubię makro, a Twoje jest bardzo ładne :))
    fajnie, że matury poszły Ci dobrze. Mnie to czeka za rok i to w dodatku ta nowa :|

    OdpowiedzUsuń
  7. ach ta wiosna!

    Zapraszamy na konkurs na naszym blogu.
    Do wygrania nagrody z C&A :)
    Pozdrawiam, A
    KONKURS

    OdpowiedzUsuń
  8. Swietne zdjecia! Uwielbiam makro :) W ogole strasznie fajny opis bloga. "Nie jestem aspoleczna, to ludzie sa irytujacy". W 100% ja :D

    OdpowiedzUsuń
  9. prześliczne zdjęcia!:*
    obs/obs?
    Kochana poklikasz u mnie, bardzo proszę:* odwdzięczę się!<3
    http://mylife-tasia.blogspot.com/2015/05/sheinside.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Trzymam kciuki, by wyniki matur były zadowalające. Świetne makro! ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy komentarz i obserwacje <3

Popularne posty