holidays!

Można powiedzieć,że od poniedziałku mam już wakacje. Matury są już daleko za mną,ostatni angielski zdałam na 86%,jestem bardzo zadowolona. Jednak w czerwcu czeka mnie jeszcze egzamin zawodowy z hotelarstwa (15 i 17),ale myślę,że już tylko stresu nie będzie co w przypadku matur. W następnym tygodniu zaczynam sezonową pracę w Sarbinowie,na 3 miesiące. Możliwe,że kilka razy w tym czasie uda mi się odezwać i napisać co u mnie,jednak nie obiecuję,bo naprawdę nie wiem jak to będzie. Mam nadzieje,że gdybym jednak się tu nie pokazała aż do sierpnia,to nie zapomnicie o mnie przez ten czas.

Tym razem znowu Marzena,zdjęcia były robiona kilka dni temu. Kwitnące jabłonki są takie piękne!!









Ostatnie zdjęcie to jedno z moich ulubionych z tej sesji ;)

Komentarze

  1. Swietne zdjecia :) u mnie w szkole juz prawie, prawie koniec, ale tez mnie jeszcze czeka pare egzaminow koncowych :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Też mam już wakacje! Gratuluję angielskiego! Ja miałem "tylko" 80% na ustnych :D Zdjęcia świetne. Pozdrawiam!
    indywidualnyobserwator.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zdjęcia i gratuluję wyniku z angielskiego! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. jak lekko jak pięknie jak zwiewnie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo wiosenne i kobiece zdjęcia. :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny wynik z angielskiego! Gratuluję. Mam nadzieję, że wyniki, które poznasz pod koniec czerwca, będą tak samo satysfakcjonujące. Trzymam kciuki!
    herbivicus.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne jabłonki i piękna dziewczyna :)
    Oczywiście, że nie zapomnimy! Gratuluję wyniku i życzę powodzenia na egzaminach zawodowych!

    http://p-ann.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Love this! ♥
    You are making me jealous, pretty!

    adoorablee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale śliczne zdjęcia! Pozdrawiam i zapraszam do mnie na bloga na rozdanie http://kreatywniejszy.blogspot.com/2015/05/rozdanie-z-snapmade.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne zdjęcia! Ja sama chciałabym zrobić sesję zdjęciową i nawet umówiłam się na nią z koleżanką, ale to nigdy nie wypala :/ Nie no dobra, raz wypaliło :D
    Gratuluję wyniku z ang ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne zdjęcia :) Gratuluję wyników i życzę powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  12. masz piękne włosy! :)
    ogólnie muszę Ci powiedzieć, że jesteś bardzo ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  13. piękne zdjęcia :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo ładne zdjęcia i Twoja kolezanka fajnie wyszła ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. rewelacyjne, wspaniałe, cudowne zdjęcia, czekam na więcej !

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratulacje zdania matur !:) Ja angielski ustny zaliczyłam na 90% i też jestem bardzo zadowolona. Powodzenia na egzaminie i w nowej pracy ;)

    Świetne zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. A moje ulubione to pierwsze, śliczny uśmiech! :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Przepiękne zdjęcia. :)
    Zapraszam do mnie. :)
    http://evelinololove.blogspot.com/2015/06/chodne-dni.html

    OdpowiedzUsuń
  19. powodzenia w pracy :) piękne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  20. Masz rację ostatnie jest najładniejsze. :)
    Zapraszam do mnie na konkurs. :)
    http://evelinololove.blogspot.com/2015/07/konkursowo.html

    OdpowiedzUsuń
  21. Matko kochana, jakie cudowne zdjęcia!!!Masz talent!! 5 fotka najładniejsza, ale bez porównania, bo uwielbiam wszystkie :-)
    Kupiłam nareszcie domenę!!! Ale pojawił się problem. Założę się, że nie widzisz moich postów na blogger.com/home. Żeby naprawić ten błąd MUSISZ wejść na mojego bloga, odobserwować go, odświeżyć stronę i zaobserwować ponownie. Problem zniknie :-)
    To problem spowodowany podczepieniem pod bloga nowej domeny, podobno to normalne. Ale jeśli zrobisz to, co napisałam, będzie w porządku :*
    Pozdrawiam ;*

    ♡MiśkaGrabowskaOfficial♡

    OdpowiedzUsuń
  22. Powodzenia na egzaminach. :) Bardzo ładne zdjęcia.
    Pozdrawiam xx

    ---
    sztukaparzeniaherbaty16.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękna sesja, 3 zdjęcia naj!
    xoxo,

    http://xiyavalentina.blogspot.com/2015/04/yellow-sunny-mind.html

    OdpowiedzUsuń
  24. Jakie cudowne zdjęcia! :o
    http://photobyjustine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy komentarz i obserwacje <3

Popularne posty