20 faktów o mojej przyjaciółce

Hej,hej! Dość dawno już na Twitterze była akcja #20faktówomojejprzyjaciółce,niestety jest tam duże ograniczenie co do ilości tekstu(można wykorzystać zaledwie 140 liter),czyli niemożliwe jest dodanie tych 20 faktów naraz,a dodawanie po jednym ,tak jak niektórzy robili, jest jak dla mnie bezsensu. Dlatego też pomyślałam,że tu stworze taki post. Jeżeli macie ochotę, to również Was zachęcam to takiej notki.
Przy okazji zapraszam na jej bloga my-passion-foto.blogspot.com/. Dodaje głównie fotograficzne posty,robi świetne zdjęcia,także serdecznie zachęcam do odwiedzenia i zaobserwowania,jeżeli Was zainteresuje .
 <3
1. Ma bzika na punkcie kupowania płyt
2. Pije za dużo kawy
3. Chudzina nic nie może przytyć ;c
4. 100% black
5. Fanka Tokio Hotel od 10 lat
6. Przyszły fotograf
7. Uwielbia szczurki
8. Nie lubi owocowych herbatek
9. Uwielbia bułkę sojową
10. Ma pokój z bratem,choć on tam tylko śpi i ma dwie półki w szafie xD
11. Kiedyś upodabniała się do Billa z TH
12. Boi się igieł i pająków
13. Jest wrażliwa,chociaż mała i groźna
14. Uwielbia czytać książki
15. Jest dobra z języka niemieckiego
16. Ładnie śpiewa!
17. Ma dużo kolczyków w uszach (chyba 8,w tym mały tunel)
18. HOTELarka xD
19. Uwielbia też Come i Luxtorpede
20. Ma milion plakatów z Tokio Hotel

Zabrakło mi punktów, by napisać jak wspaniałą jest osobą i przyjaciółką.

Kiedy zaczynałam pisać te fakty, byłam przekonana,że 20 nie uda mi się wymyślić,jednak z każdym kolejnym przypominał mi się następny. Mogłabym jeszcze kilka dopisać,ale jak ma być 20 to będzie.

Komentarze

  1. Jesteś kochana ! <3
    Kocham Cię Mendo <3

    OdpowiedzUsuń
  2. bułka sojowa?:D nie jadłam:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Widać, że to prawdziwa przyjaciółka i łączy was cudowna więź :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Niech się lepiej cieszy, że nie może przytyć, bo ja z kolei mogę i wcale mi do śmiechu nie jest! Pozdrawiam!
    indywidualnyobserwator.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Kiedyś napisałam mojemu chłopakowi takie fakty. Trochę się zdziwił, bo zamieściłam tam informacje, o których nie miał pojęcia, że pamiętam!

    http://p-ann.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny pomysł na post. Też uwielbiam czytać ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Szacunek za to, że jest fanką TH od 10 lat :)

    OdpowiedzUsuń
  8. super post, można się dowiedzieć ciekawych rzeczy o Twojej przyjaciółce :)

    http://oliwia-moda-dodatki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Zazdroszczę ja nigdy nie miałam takiej przyjaciolki :/ i nie moge nikomu jak narazie zaufać :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ladna przyjaciolka:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny blog :)
    Zapraszam do mnie http://paulinkax15.blogspot.com/ !

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy komentarz i obserwacje <3

Popularne posty