Niezwykłe aromaty w niezwykłych wnętrzach

Witam! W sobotę wraz z koleżanką miałyśmy okazję wziąć udział w spotkaniu pt.: "Niezwykłe aromaty w niezwykłych wnętrzach",które odbyło się w jednym z koszalińskich pubów Piwnica pod Gryfami. Spotkanie trwało zaledwie godzinę,jednak było bardzo ciekawe,plus słodki poczęstunek i pogawędka przy lampce wina. Prezentowane zostały świece,woski zapachowe firmy Partylite, jak i akcesoria i ozdoby takie jak świeczniki czy lampiony ogrodowe. Cieszę się,że wzięłam aparat,bo nie byłam pewna czy można będzie fotografować,jednak nie było z tym problemu,także pokaże Wam kilka zdjęć z tego sobotniego wydarzenia.










Po zakończeniu spotkania dostałyśmy drobne upominki w formie świeczek zapachowych.
Takie spotkanie to naprawdę fajna sprawa. Z Agatą nie widziałam się ponad rok! Trochę nadrobiłyśmy zaległości,jednak mam nadzieję,że uda nam się teraz nico częściej spotykać.

Komentarze

  1. Genialna sprawa z takim spotkaniem :) sama chetnie wzielabym udzial w takim spotkaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ogólnie to jestem źle nastawiony do tego typu spotkań z powodu tych, które odbywają się u nas. Otóż kiedy posiadaliśmy jeszcze stacjonarny telefon, to średnio 2 razy dziennie wydzwaniali z zaproszeniem na pokaz pościeli, garnków, itp. Jeśli już się na ten pokaz poszło, to bardzo natarczywie namawiali do kupna, a te towary były nieprzyzwoicie drogie i niewarte swej ceny. Jednak odnoszę wrażenie, że spotkanie na którym Ty byłaś wyglądało zupełnie inaczej. Szkoda, że nie mamy już telefonu stacjonarnego, bo jeśli teraz robią TAKIE spotkania, to tylko żałować, że się nie było :P Pozdrawiam!
    indywidualnyobserwator.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do mnie też nie raz wydzwaniali z zaproszeniem na pokaz pościeli czy garnków. Jednak to spotkanie,na którym ja byłam to coś zupełnie innego! Nastawiłam się na nudę i na to,że szybko wyjdę,ale jak się okazało zostałam do samiutkiego końca. Naprawdę polecam takie wydarzenia! :)

      Usuń
  3. Musiało tam pięknie pachnieć ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne spotkanie ;) uwielbiam świeczki ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy komentarz i obserwacje <3

Popularne posty