finally spring ;3

Hej,hej! Czy u Was także pogoda robi się coraz bardziej wiosenna? Wczoraj korzystając z cudownej pogody,wstałam dość wcześnie i wyszłam na spacer zabierając ze sobą aparat. Na zewnątrz było tak pięknie,słonecznie i cieplutko,że mogłabym wiecznie spacerować i fotografować. Po południu byłam umówiona na sesje z Marzeną, z której pokaże kilka zdjęć w następnym poście.

Aktualnie w mojej szkole odbywają się rekolekcje,jednak maturzyści w nich nie uczestniczą,gdyż zorganizowali nam zajęcia dodatkowe,tzw. fakultety. Dziś miałam dwie godziny matematyki,ach ciężko było,gdyż matma nie jest moją mocną stroną. Jutro natomiast są zajęcia z polskiego,na które się nie wybieram,bo zwyczajnie mi się nie chce.

Na komentarze z poprzedniego posta odpowiem jak najszybciej,obiecuje! :)) Jednak teraz nie mam takiej możliwości,bo mój laptop chodzi jeszcze wolniej niż zwykle i nic praktycznie nie mogę tu zrobić.

Komentarze

  1. U mnie też są rekolekcje, ale my tez mamy chodzić :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam spacerować z aparatem w ręku, a potem cieszyć oko pięknymi widokami ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. wreszcie słoneczko <3

    http://bartekrochniak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja już jestem po rekolekcjach,
    wiosnę czuję
    http://karolinablonska.blogspot.com/2015/03/182-maseczka.html

    OdpowiedzUsuń
  5. jak mi brakuje takiego spaceru z aparatem :(
    niestety...puki jestem chora to nie wchodzi w grę :(
    piękne zdjęcie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak, już powoli jest coraz wiosenniej. Świetne zdjęcie! ;)
    http://bgrenda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja również w niedzielę ochoczo wyszłam na spacer, zachęcona tym pięknym słońcem. Obecnie nieco zniknęło, ale mam nadzieję, że szybko wróci :)

    http://p-ann.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny przebiśnieg :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przebiśnieg ^^
    Ogólnie to dziwna jest ta pogoda. Bo za oknem niby słońce, człowiek się cienko ubierze i potem marznie... Pozdrawiam!
    indywidualnyobserwator.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. to może czas nowy laptop kupić?:D

    OdpowiedzUsuń
  11. O tak pogoda jest bardzo wiosenna ;D

    OdpowiedzUsuń
  12. Czuc wiosnę pełną parą ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super zdjęcie ;) U mnie słoneczko pięknie świeci, ale rano widzę że samochody trzeba skrobać bo takie są przymrozki :)
    U mnie w szkole nie ma takiego czegoś jak rekolekcje ;)

    Pozdrawiam Zuzia♥
    http://funandfashion98.blogspot.dk/

    OdpowiedzUsuń
  14. Oj czasy rekolekcji w szkole są juz dawno za mną :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jakie śliczne jest to zdjęcie :)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękny ten przebiśnieg. Teraz tylko czekać, aż wszystko się zazieleni.

    OdpowiedzUsuń
  17. Tez się ciesze, kocham wiosne <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne zdjecie! Już nie moge doczekac się tej pięknej wiosny, aż drzewa znow bedą zielone :)
    Pozdrawiam i zapraszam na mala dawke fotografii :)

    ---->Obiektyw mym okiem<----

    OdpowiedzUsuń
  19. u mnie tez wiosna w koncu ;3

    OdpowiedzUsuń
  20. Matma to też nie najlepsza moja strona i trochę się jej boję na maturze!
    Świetne zdjęcie!:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Też lubię robić zdjęcia a co do pogody to ostatnio jest niestety nie za ciekawie niestety :(
    Wesołych świąt :)

    Obserwuję, zapraszam do nas :) http://niezaprzeczalnie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Wiosna nas rozpieszcza ;) U mnie też od paru dni jest piękna pogoda ;)
    Ciesz się że masz tylko 2 godziny matmy. Mi czasami w szkole robią cały dzień z matmą czyli 6 godzin. To istne tortury!
    Piękne zdjęcie ;)

    Pozdrawiam Zuzia♥
    http://funandfashion98.blogspot.dk/

    OdpowiedzUsuń
  23. Matma to moja pięta Achilles :) ale ją też trzeba się uczyć. Mus to mus.
    ładne zdjęcie - koło mojego domu też już tak wiosennie

    OdpowiedzUsuń
  24. nowy post po długiej przerwie, zapraszam na bloga:)
    www.meyonn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Wiosna, cieplejszy wieje wiatr..
    Pozdrawiam,
    http://fit-healthylife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy komentarz i obserwacje <3

Popularne posty