perfect winter ♥

Hej,hej!
Po śniegu już ani śladu,ale cieszę się,że chociaż przez chwile był i udało mi się w tym czasie porobić kilka  zdjęć. W takie zimowe dni krajobraz jest najpiękniejszy! Dziś właśnie pokaże Wam kilka zdjęć mojego autorstwa,bo chyba macie już dosyć zdjęć,ja których jestem tylko ja ^^
Wszystkie zdjęcia są z mojej miejscowości,więc możecie zobaczyć moją dość nieciekawą okolicę, chociaż w zimę jest naprawdę pięknie, takie uroki mieszkania na wsi.

Wczoraj podczas zdjęć z kuzynką karta pamięci mi przestała czytać,chyba zwyczajnie się popsuła,ale niestety nie mam pojęcia co mogło być tego przyczyną. Wszystkie zdjęcia,które tego dnia zrobiłam przepadły. Nawet w laptopie nie działa ani na stacjonarnym komputerze.
Aktualnie nie mam innej karty i nie mogę robić zdjęć.. Liczę,że uda mi się jakoś naprawić,a jak nie to będę musiała zainwestować w nową.












Jak Wam się podobają zdjęcia? Mam częściej i więcej zdjęć mojego autorstwa dodawać? :)

Komentarze

  1. załapałaś się akurat na snieg bo już niestety go nie ma ;/

    OdpowiedzUsuń
  2. śleczne zdjencia

    - http://laninatosia.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też zdążyłam porobić zdjęcia :) Drugie jest cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie ma co, ale zdjęcia robisz wspaniałę ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ale ładne zdjęcia :)

    http://sk-artist.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Woow to niezle zasypało, u mnie padało trochę przed południem, a temperatura w plusie, tak więc śniegu już nie ma

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne zdjęcia! Uwielbiam takie klimaty, gdzie wszędzie biało, a pod nogami skrzypi śnieg :D Bardzo podoba mi się Twój blog, będę zaglądać tu częściej!
    W wolnych chwilach zapraszam do siebie: http://mycolorfulthing.blogspot.com/
    Pozdrawiam xx

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne zdjęcia. Śnieg tworzy cudowny, wyjątkowy klimat. :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jejku jakie przepiękne zdjęcia... Dawno nie widziałam tak wspaniale uchwyconej zimy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne zdjęcia :) Ja uwielbiam zimę...

    OdpowiedzUsuń
  11. fajne zdjecia!
    jeśli możesz to poklikaj w kliki w poście u mnie! :)
    http://panmalofel.blogspot.com/2015/01/miley-cyrus-reebok-classic.html

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy komentarz i obserwacje <3

Popularne posty