Mateusz

Dziś post z mojej ulubionej serii czyli fotografia! Moim modelem po raz kolejny został mój brat. Po południu wyciągnęłam go z domu na spacer i przy okazji na zdjęcia... Kilka razy już mieliście okazję go tu oglądać.W zeszłą sobotę również byłam na sesji,lecz tym razem z moją kuzynką Kamilą. Na blogu jeszcze nie dodawałam nigdy jej zdjęć,więc postaram się w następnym poście pokazać chociaż kilka.
Napiszcie koniecznie jak Wam się podobają zdjęcia!

Moje dwutygodniowe ferie właśnie się skończyły. W poniedziałek zaczynam szkoły. Pocieszam się jedynie tym,że chodzę tylko do kwietnia tak jak na maturzystę przystało. Mimo,że dość dużo odpoczywałam w te ferie, to mimo wszystko udało mi się zrobić sporo rzeczy. Między innymi zaczęłam w końcu ćwiczyć,z czego chyba najbardziej jestem zadowolona,miałam również zadane multum zadań maturalnych z matematyki, egzamin praktyczny z hotelarstwa,który pochłania 4 godziny!












Komentarze

  1. świetne zdjęcia! :)
    ja właśnie zaczęłam ferie i mam zamiar odpocząć od szkoły, ale również wychodzić od czasu do czasu z domu :p

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję odwagi dla brata :D Dobry z Ciebie fotograf! Pozdrawiam!
    indywidualnyobserwator.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  3. te czarno białe najładniejsze:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne zdj !
    macchiatooo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Jejku! Jakie śliczne zdjęcia! I model dobry :)

    Recenzje Anzu [klik]

    OdpowiedzUsuń
  6. Kiedyś musimy umówić się na sesje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne zdjęcia!:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Twój brat jest świetnym modelem ;)
    Mi też się niestety kończą ferie ;<

    OdpowiedzUsuń
  9. Mi został już tylko tydzień ferii. Przynajmniej masz modela, mój brat wyjechał i jedyne czemu mogę robić zdjęcia to natura. Jako, że uczę sie na grafika... Kompletna porażka. Każdy wciska mi aparat na imprezach, ale w rezultacie 'takich' zdjęć nie chcę publikować. ;'c
    Masz może ochotę na wspólną obserwację? O ile mój blog przypadnie Ci do gustu.
    Pozdrawiam, Anu z http://murasakiiroanu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Posty fotograficzne należą do moich ulubionych :D Super fotki, pozdrawiam ciepło :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Pierwsze zdjęcie najbardziej mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  12. to juz dziś do szkoły? niech Ci szybko zleci :D

    OdpowiedzUsuń
  13. dziś juz wtorek ani się obejrzysz a będziesz weekend:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Na twój blog trafiłam przypadkowo jednak bardzo mi się tutaj podoba
    życzę powodzenia w dalszym prowadzeniu i oby tak dalej
    będę tutaj częściej zaglądała, pozdrawiam i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  15. Co za przystojniak :)
    Pozdrawiam,
    http://fit-healthylife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy komentarz i obserwacje <3

Popularne posty