20 lat minęło jak jeden dzień...

Hej,hej!
Dziś do Was przychodzę już jako dwudziestolatka! Dziś skończyłam okrągłą 20stkę! To trochę zabawne,bo mniejsza o to,że tego nie czuje, to jeszcze nie wyglądam na tyle.
Z okazji moich urodzin odwiedziła mnie dziś przyjaciółka. Z Sylwią nie widziałyśmy się dokładnie od 31 października! Szmat czasu. Tradycyjnie pojechałyśmy na zdjęcia i zabrałyśmy ze sobą moją kuzynkę,która podobnie jak i ja robiła za modelkę.




Zapraszam tu na jej fotograficznego bloga http://my-passion-foto.blogspot.com/. Tutaj zapewne ukaże się więcej moich zdjęć.

Komentarze

  1. Wszystkiego najlepszego! Świetne zdjęcia. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego co najlepsze :) Czas tak szybko leci, nawet nie wiadomo, kiedy to wszystko się dzieje ;) Super zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Spełnienia marzeń! Świetne zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo podoba mi się twój blog i wszystko co na nimrobisz i chęcą cię opserwuje jeśli chciałabyś to zajrzycj do mnie i zaobserwuj mnie : http://laninatosia.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  5. spełnienia wszystkich marzeń! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkiego dobrego kochana Ci życzę.

    OdpowiedzUsuń
  7. jakie super klimatyczne ujęcia!

    OdpowiedzUsuń
  8. o to wszystkiego dobrego :* b.ładne zdjecia:_)

    OdpowiedzUsuń
  9. wszystkiego najlepszego w takim razie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Spóźnione ale szczere wszystkiego najlepszego kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ojej, kolejnych cudownych 20 lat <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Drugie zdjęcie jest magiczne! Przepraszam, że spóźnione, ale sto lat!

    http://p-ann.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Hej, widziałem te zdjęcia u niej na blogu. Jak już powiedziałem, są świetne!
    Wszystkiego dobrego - trochę spóźnione, ale mam nadzieję, że się liczy :D
    Pozdrawiam!
    indywidualnyobserwator.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Odpowiedzi
    1. To nie sukienka :P
      Zwykła bokserka,długa spódnica i taka długa zwiewna narzutka z lumpeksu :>

      Usuń
  15. Jaciekręcę jak ten czas leci... Mi jutro stuknie 21 :O

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne zdjęcia, pierwsze najlepsze!

    OdpowiedzUsuń
  17. Czas z roku na rok leci coraz szybciej :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy komentarz i obserwacje <3

Popularne posty