Święta tuż tuż

Hej,hej! Jak tam przygotowania do Świąt? Ja dziś byłam z mamą na chyba ostatnich już zakupach świątecznych,dokupić prezenty. Pogoda niestety nas nadal nie rozpieszcza. Z każdym kolejnym dniem jest bardziej wietrznie i deszczowo,a dziś od rana nonstop leje,nawet na chwilę nie przestało -_- Taka pogoda też źle na mnie działa,często głowa mnie boli,ahh...kiedy to minie? Hmm....

Z uwagi na to,że dziś nie potrafię znaleźć sobie zajęcia postanowiłam,że obejrzę sobie dramę koreańską,na szczęście mam kilka na laptopie,więc nie muszę czekać aż mi się załadują,bo często mam z tym problem,bo mój internet nie śmiga jak szalony,jeśli chodzi o oglądanie filmów w internecie.


Na wypadek gdybym się tu nie pojawiła w święta,chciałabym Wam życzyć Wesołych Świąt,spędzonych w gronie najbliższych,dużo zdrowia,miłości,szczęścia i samych cudownych dni :) !

Możecie zaglądać do mnie na instagrama @bezznieczuleeniaa :)

Komentarze

  1. Strasznie ładnie Ci w takim makijażu! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wesołych Świąt! :)
    u mnie też teraz non stop leje i wieje -.-

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny post zapraszam do mnie

    - http://laninatosia.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  4. Też byłam dzisiaj na ostatnich (mam nadzieję) zakupach świątecznych :)

    OdpowiedzUsuń
  5. 1200 to kurs na prawko kosztował ;p

    OdpowiedzUsuń
  6. Trochę mnie pocieszyłaś, myślałam że tylko u mnie non stop leje!

    OdpowiedzUsuń
  7. ale ładne zdjęcie :) :o

    OdpowiedzUsuń
  8. Deszcz, deszcz i sam deszcz!
    Jesteś piękna Słońce :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Jaki piękny makijaż. Ślicznie Ci w nim! :)

    http://p-ann.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy komentarz i obserwacje <3

Popularne posty