Snow

Hej,jak tam po wczorajszej wigilii,brzuchy pełne? Zadowoleni z prezentów? Ja jestem mega najedzona i zadowolona,wczoraj deszcz nie pozwolił nam pójść na pasterkę, za to dziś gdy się obudziłam za oknem było biało (obudziłam się około 11). Byłam mega zaskoczona,przez ostatni ciągły deszcz nawet nie pomyślałam o śniegu,a tu proszę :) A Was śnieg zaskoczył?




Zaraz lecę na dół posiedzieć trochę z rodzinką,bo zjechało się trochę ludzi i mamy "wigilię part 2". Trzymajcie się cieplutko,Wesołych Świąt kochani :))

Komentarze

  1. Jak ślicznie! Chciałabym żeby taka pogoda była u mnie *.*

    xoxo
    http://klaudiaaam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. u mnie na szczęście nie ma śniegu, ale niestety leje deszcz ;<

    Wesołych Świąt! mała x mi :*

    OdpowiedzUsuń
  3. oj zazdroszczę śniegu :(mnie nie zaskoczył

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie niestety nie było śniegu ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. super zdjencia

    - http://laninatosia.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakim aparatem robisz fotki? :) super jakość *.*

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeju ile śniegu! :o
    Marzenie...
    u mnie też dzisiaj była rodzina :)

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie tak lekko popruszyło ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. u mnie niestety dzisiaj zaczęło padać :( masakra, ja nie cierpię sniegu :(:((

    OdpowiedzUsuń
  10. Hej, nareszcie znalazłam kilka chwil, aby napisać i życzyć Tobie spokojnych świąt i udanego sylwestra :*
    Powodzenia w blogowaniu i wytrwałości w noworocznych postanowieniach ;)
    Pozdrawiam - Ilona - ilonastejbach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. U mnie też śnieg - dużo śniegu hehe :) ❤

    OdpowiedzUsuń
  12. Śnieg tworzy taki cudowny klimat. Szkoda, że nie było go u mnie w święta.

    OdpowiedzUsuń
  13. Super zdjęcia, u mnie też jest śnieżnie :))
    --------------
    Zapraszam do mnie fit-na-lato.blogspot.com - dzisiaj wpis o produkcie który wspomógł odchudzanie u mnie

    OdpowiedzUsuń
  14. Mnie również śnieg bardzooo pozytywnie zaskoczył :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy komentarz i obserwacje <3

Popularne posty