if i stay

Jakiś czas temu miałam okazję obejrzeć "Zostań,jeśli kochasz". Długo na niego czekałam,aż w końcu udało mi się go zobaczyć. Jak dla mnie film jest naprawdę godny obejrzenia,żałuje tylko,że wcześniej nie udało mi się przeczytać książki,ale postaram się to nadrobić. Film bardzo przypadł mi do gustu,gdyż uwielbiam wszelkiego rodzaju dramaty,melodramaty,romanse. Wydaje mi się,że jednak dla starszych pokoleń może okazać się nieco mdły i wyidealizowany,chociaż wszystko zależy od upodobań.
Poniżej dodam opis filmu dla tych,którzy nie mieli okazji zobaczyć jeszcze tego filmu,może ktoś się skusi :)
"Zostań, jeśli kochasz" to film oparty na bestsellerowej powieści o miłości i odwadze, która wywołała sensację na całym świecie. W roli głównej występuje Chloë Grace Moretz ("Carrie"), jedna z najbardziej fascynujących aktorek młodego pokolenia, porównywana do Jennifer Lawrence.

Mia Hall (Chloë Grace Moretz) to nieśmiała, niezwykle utalentowana dziewczyna, która stoi przed najtrudniejszym życiowym wyborem. Jeśli zdecyduje się opuścić dom by podążać za muzycznymi marzeniami, straci miłość swojego życia. Wszystko zmienia się w wyniku pewnego wydarzenia, a Mia zawieszona przez jeden dzień między życiem a śmiercią musi zdecydować, po której stronie zostanie. Czy wielka miłość przezwycięży niepewność i strach? "Zostań, jeśli kochasz" to niezwykła historia o znajdowaniu swojego miejsca na Ziemi, umiejętności żegnania się z przeszłością i przyjmowania tego, co nadchodzi. [źródło]

Jak macie jakieś pytanka,zapraszam tu ask.fm/bezznieczuleeniaa. Założyłam nowego aska tylko na jakiś czas.

Komentarze

  1. Nie oglądałam ale chyba obejrzę bo lubię takie filmy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam zamiar obejrzeć ten film :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba się na niego skuszę lubię tego typu filmy :)

    Obserwuję :)
    pluscztery.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. nie przepadam za romansami ani tego typu filmami :))
    ale może książkę przeczytam^^

    OdpowiedzUsuń
  5. SUPER BLOG

    Zapraszam do mnie ja już ciebie obserwuje bardzo bym się cieszyła jak byś wpadła do mnie : http://laninatosia.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię takie filmy, mnie szczególnie poruszył też "I, że Cię nie opuszczę"... ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wykańczają mnie zawsze takie filmy psychicznie.. ale za to, ze można sobie popłakać i utożsamić się z bohaterami (jest to mniej mozliwe, niz jak sie czyta) uwielbiam je :) i polecam wszystkim ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. słyszalam o nim,ale nie widzialam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie oglądałam i chociaż nie przepadam za takimi filmami, to chętnie go zobaczę :)

    http://p-ann.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Poszłam na tel film do kina ze wzgledu na aktorke i cały film powstrzymywalam sie przed placzem. Potem chodzilam 3 dni jak struta .... smutna jak 150%.
    Dla mnie to wyciskacz lez. Fajny film ale strasznie przygnebiajacy :(
    Zapraszam do mnie!
    Moze wspólna obserwacja?
    elkaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy komentarz i obserwacje <3

Popularne posty