Sylwia Szymańczuk Fotografia

Witajcie Kochani! W końcu doczekaliśmy jak upragnionego weekendu. Ten tydzień zleciał mi jeszcze szybciej niż te poprzednie,a to za sprawą wtorkowego wolnego z okazji dnia nauczyciela i dzisiejszego szkolnego wyjścia do teatru na "Tango". Dość luźny i spokojny tydzień.
Macie jakieś plany na weekend? Ja raczej postawię na odpoczynek,jednak mam nadzieję,że uda mi się kogoś na zdjęcia namówić,bo nie chce mi się w domu siedzieć.
Zdjęcia robione przez moją przyjaciółkę Sylwie,serdecznie zachęcam do odwiedzenia jej bloga my-passion-foto.blogspot.com/

Komentarze

  1. mi też szybko zleciał tydzień. :P
    Ładne zdjęcia. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne zdjęcia :) racja - ten tydzień przeleciał bardzo szybko. ja jutro jak pogoda dopisze, to idę na zdjęcia, a wieczorem może jakaś impreza :)

    http://malleadines.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne zdjęcia ;-)
    Pięknie wyglądasz w sukience ;-)
    Pozdrawiam ;*

    Miśka
    ♥miska-grabowska.blogspot.com♥

    OdpowiedzUsuń
  4. ja od początku tego tygodnia mam praktyki więc do szkoły nie chodzę :D
    piękne zdjęcia! grasz na gitarze? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. pięknie wyglądasz :)

    czy mogę prosić o klikanie w linki Sheinside w moim nowym poście ? :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak byłam w liceum to uwielbiałam "Tango" Mrożka, ale nigdy nie byłam na tym w teatrze, zazdroszcze!
    creativamente.

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdjęcia są piękne! Ja również miałam luźny tydzień,ale przyszły nie zapowiada się już tak pięknie :C

    http://p-ann.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy komentarz i obserwacje <3

Popularne posty