October

Nie mam pojęcia co się ze mną dzieje. We wrześniu dodałam tylko jeden wpis,dokładnie miesiąc temu. Nie wiem czemu tak się stało. Może pisanie już nie jest moją pasją,nie chce wszystkiego zganiać na brak czasu,bo gdybym chciała znalazłabym choć chwilkę. Nie obiecuje poprawy,bo w tym przypadku nie ma to najmniejszego sensu. Po prostu kiedy najdzie mnie ochota,postaram się napisać zanim stracę natchnienie.
A co u mnie? Ogólnie mogę powiedzieć,że jest w porządku. W szkole też,tylko 4 technikum to już nie przelewki,postanowiłam się wziąć w garść i dopiero teraz mi to wychodzi. Wrzesień był bardzo ciężkim miesiącem pod chyba każdym względem, dlatego też cieszę się,że tak szybko minął. Październik zaczął się dość dobrze i mam nadzieje,że tak zostanie.
chyba minęłam się z powołaniem :D
z siostrą <3
Taka ze mnie baletnica ;p
Dziś po szkole wybrałam się z siostra na spacer i zdjęcia porobić,nie pamiętam już kiedy ostatni raz byłyśmy na jakimś spacerku.

Komentarze

  1. to isę ucz w technikum tam ładnie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. baletnica z Ciebie świetna hehe;d

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie świetne buciki! ♥ Śliczne zdjęcia :)Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam bańki! :D pięknie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  5. Japoński jest przede wszystkim największy :D

    OdpowiedzUsuń
  6. miesiac to spora przerwa ale nie ma co sie zmuszac :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  7. jak będziesz mieć chwilkę to pisuj my czekamy :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Po zdjęciach można zauważyć, że balet rzeczywiście jest Twoim powołaniem! :D

    OdpowiedzUsuń
  9. bańki chyba nigdy mi się nie znudząD

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne zdjęcia, bańki mydlane są super :D
    Pozdrawiam :*
    ewelaina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. a z siostrą bardzo podobne żeście:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie nie widzę,tego podobieństwa,a sporo osób tak uważa :P

      Usuń

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy komentarz i obserwacje <3

Popularne posty