niesamowite jak szybko płynie czas

Witajcie! Kolejny tydzień zmierza ku końcowi. Niesamowite jak szybko płynie czas. Ciągle mnie to zadziwia.... Czasami wydaje mi się,że nie nadążam i mam takie chwile,że po prostu wszystko odpuszczam z barku siły i zwyczajnie kładę się i w sekundę zasypiam,a gdy się budzę jeszcze bardziej jestem zmęczona niż byłam i dopiero wtedy uświadamiam sobie,że to nie był najlepszy pomysł,bo jeszcze ciężej mi jest się do czegoś zabrać.
Na weekend mam sporo zadane. Między innymi 50 zadań maturalnych z matematyki,a ten przedmiot nie jest moją dobrą stroną,także życzcie mi powodzenia. W weekend się odezwę i dam Wam znać czy sobie daję radę.
Sukienka,którą w ostatnim czasie upolowałam w secondhandzie :) 
Do zobaczenia!

Komentarze

  1. Czasami doba mogłaby mieć więcej godzin. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. o ale sukkienka <3
    klaudmen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Mozemy się zamienić ja Ci zrobię te zadania bez problemu a Ty w zamian przeczytasz za mnie całe przedwiośnie :DD

    OdpowiedzUsuń
  4. Czasami wydaje mi się, że dzień powinien dłużej trwać... klasa maturalna jest ciężka, też miałam co weekend tyle zadań z matematyki, ale dzieki temu zdałam, nie będziesz później żałować :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Matematyka również nie jest moją mocną stroną a za miesiąc próbny egzamin gimnazjalny, boję się jego wyniku :/

    OdpowiedzUsuń
  6. no masakra czas tak leci, że to aż szkoda :<

    OdpowiedzUsuń
  7. fakt, mi też czas leci nieubłaganie, ale ja się z tego cieszę, ponieważ czekam na święta :)
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  8. mnie też to przeraża.. czas zasuwa, mam nadzieję, że go wystarczy na wszytsko :D powodzenia z matmą!

    OdpowiedzUsuń
  9. Czas strasznie szybko płynie ale ja sie z tego cieszę :)

    Całkiem fajny blog,.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo kreatywny blog ! Jeśli masz ochotę odwiedź też mój blog !
    Pozdrawiam Malwina :)

    OdpowiedzUsuń
  11. fajne zdjecie!
    jeśli możesz to poklikaj w kliki w poście u mnie! :)
    http://panmalofel.blogspot.com/2014/11/autumn-outfit-fuck-sweatshirt.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Czas szybko płynie a matura to nic złego , będzie dobrze ;-)))

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy komentarz i obserwacje <3

Popularne posty