makro to coś,co kocham

Witam! Wyspaliście się dziś? Ja z czystym sumieniem mogę powiedzieć,że TAK. Pierwszy raz od dość dłuższego czasu czuje się wyspana,może to dlatego,że wstałam przed 11? Hahaa,zapewne tak. Ale w końcu od czego mamy weekend,prawda?
Pogoda za oknem dopisuje,oby się tak utrzymało do końca dnia,bo po południu planuje wyskoczyć na długi spacer z aparatem. Uwielbiam fotografować jesień,jest magiczna. Dawno chyba nie dodawałam zdjęć natury,makro itp. Koniecznie muszę to nadrobić,bo trochę się tego u mnie nazbierało. Także po mału będę pokazywać moje dzieła :)
 Ja jeszcze w piżamce sobie siedzę. Zaraz wstaję i lecę się ogarnąć!


Komentarze

  1. ja tez uwielbiam makro ;-)
    Najlepsza funkcja w aparacie. tylko, gdy chcę zrobić portret, to już tej funkcji nie lubię ^^
    Pozdrawiam ;*

    Miśka
    ♥miska-grabowska.blogspot.com♥

    OdpowiedzUsuń
  2. ja już zdążyłam być w mieście i kupić kurtkę :D
    też uwielbiam makro!

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam zdjęcia makro, są najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeju, jak ja dawno do 11 nie spałam... :)

    OdpowiedzUsuń
  5. a ja nigdy nie przepadałam robić zdjęć makro, ale oglądać juz bardziej :) bardzo ładne:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam zdjęcia makro :) Dodawaj je jak najczęściej :) Dla mnie 11 to za późno. Codziennie wstaję o 6 rano.
    A.

    OdpowiedzUsuń
  7. Również kocham makro, to moja miłość <3

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy komentarz i obserwacje <3

Popularne posty