Po rozpoczęciu...

Witam! Jak tam minął Wam pierwszy dzień w szkole? Mi dość szybko i spokojnie. Bardziej w dzisiejszym poście chciałam nawiązać do dnia wczorajszego. Po rozpoczęciu roku wraz z Madzią pojechałyśmy odwiedzić Sawako i wyprałyśmy się na spontaniczną sesje. W naszym przypadku to normalne,zazwyczaj nie planujemy takich rzeczy,a mimo to wychodzi nam dobrze. Magda była modelką,a ja wraz z Sylwią fotografowałyśmy ją.




backstage





 obowiązkowo grupowe! 

Zdjęć z tego miejsca mam od groma,więc może jeszcze coś tu się pojawi :) A w następnym poście zdjęcia również z udziałem Madzi i Sylii tyle że z nad morza!:)

Komentarze

  1. ciekawa jestem reszty ;))
    przepiękne zdjęcia! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne zdjęcia^^ Sama chciałabym mieć takiego fotografa^^
    Pozdrawiam ;*

    Miśka
    miska-grabowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja uwielbiam takie spontaniczne sesje.Zdjęcia wyszły świetne! :)

    http://p-ann.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Naprawdę świetny blog :* Obserwacje za obserwacje jak tek to zacznij jestem uczciwa serdeczniw pozdrawiam cię myszko :** http://mela-pl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. no no no świetna sesja :) niektóre zdjęcia szczególnie przykuły moją uwagę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam pierwsze zdjęcie :)
    A.

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne zdjęcia, w szczególności to czaro-białe na którym modelka siedzi na schodach :)
    Pozdrawiam :*
    ewelaina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy komentarz i obserwacje <3

Popularne posty