Sawaczkowe zdjęcia

W dalszym ciągu nie mam internetu w laptopie. Teraz zazwyczaj w telefonie korzystam,ale to takie męczące,bo nie wszystko mi działa tak jak bym chciała. No cóż miejmy nadzieję,że może z czasem się naprawi,bo ja kompletnie nie mam zielonego pojęcia co się stało. W telefonie wifi działa mi bez zarzutu, u siostry w laptopie i brata też,więc naprawdę nie wiem. Ale ja już mam takie szczęście,że wszystko mi się psuje,najpierw lustrzanka,póżniej telefon(ale tylko na kilka dni,na szczęście udało się naprawić) a teraz mam problem z internetem. Można powiedzieć,że to norma, dziwne by było gdyby wszystko szło po mojej myśli i było w pełni sprawne. Hahaha,z jednej strony to mnie śmieszy ^^

W poprzednią sobotę byłam u Sawaczko mojej,tradycyjnie wybrałyśmy się na zdjęcia. Trochę się stresowałam będąc po tej stronie obiektywu i mając do tego publiczność,ale chyba podołałam? Jak myślicie?





Od tygodnia choruje sobie, właściwie dziś już się czuje dobrze. Katar i chrypka zniknęły,pozostał jeszcze ból głowy, który również mi towarzyszy od tygodnia.

Komentarze

  1. Pewnie że sobie poradziłaś, jasne inaczej jest się być za obiektywem, a inaczej przed, ale super na prawdę jesteś przepiękna ♥ Oo to wracaj do zdrowia kochana : )

    http://spelniaj-swoje-marzenia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie wyglądasz :D Na prawdę, zjawiskowe ujęcia :D
    pozdrawiam ;*

    Miśka

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie wyszłaś na zdjęciach :) Najlepiej na kolorowym portrecie.
    Może masz problemy z kartą sieciową i dlatego nie działa Ci internet.
    A.

    OdpowiedzUsuń
  4. Super zdjęcia!! Ale ci zazdroszczę że możesz być nad morzem :D Ja mam daleko do choćby jeziora :D
    Zapraszam do mnie i pozdrawiam ;) Zuzia♥
    http://funandfashion98.blogspot.dk/

    OdpowiedzUsuń
  5. W roli modelki spełniłaś się cudownie!Strasznie podobają mi się te zdjęcia.
    Też miałam kiedyś taki problem z internetem.Wszędzie indziej normalnie się łączył,ale z moim komputerem nie.Złośliwość rzeczy martwych :C

    http://p-ann.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. podołałaś :D życzę całkowitego powrotu do zdrowia! pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. piękne zdjęcia -genialnie wyszłaś i przepiękne miejsce ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne, letnie zdjęcia :)

    Zapraszam do siebie i do obserwowania :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładne zdjęcia! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. dałaś radę - ślicznie wyszłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  11. pięknie wyglądasz i zdecydowanie podołałaś wyzwaniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zdjęcia są przepiękne:)
    Życzę zdrówka ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. widzę, że zdjęcia są coraz lepsze... oby tak dalej:) pozdrawiam i czekam na nową -[www.nielegalna-strefa.blogspot.com]

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładnie wyszłaś na zdjęciach, masz śliczne zadbane włoski :)
    Pozdrawiam cieplutko i jak znajdziesz chwilkę czasu zapraszam do mnie :

    zymna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy komentarz i obserwacje <3

Popularne posty