more more more photos

Już dość późno,a ja dopiero teraz tu zaglądam. Wczoraj nie miałam czasu,bo Sylwia mnie odwiedziła i wybrałyśmy się na zdjęcia. Ty razem ja byłam modelką,tak bardzo się odzwyczaiłam od stania po drugiej stronie obiektywu. Mimo że na początku byłam mało kreatywna,zdjęcia wyszły udane,bardzo mi się podobają.Natomiast dziś byłam potowarzyszyć siostrze przy robieniu sobie kolejnego tatuażu(to już trzeci). Trwało to bite 4 godziny! Strasznie się wysiedziałam i wynudziłam. W domu byłam wieczorkiem,a jutro szkoła,więc musiałam też lekcje ogarnąć i w sumie nie miałam kiedy napisać.

Wtorkowe zdjęcia.










Mam nadzieje,że zdjęcia się spodobały. Mam ich jeszcze sporo,więc jeszcze w którymś poście dodam kilka,plus fotki z opuszczonego domu.
Na komentarze z poprzedniego postu i tego odpowiem w weekend!

Pytanie do Was kochani. Lubie jak dodaje więcej zdjęć czy wolicie raczej posty z mniejszą ilością zdjęć a więcej tekstu?

Komentarze

  1. Niektóre z tych zdjęć wyglądaja na prawdę ciekawie;) pozdrawiam [www.nielegalna-strefa.blogspot.com]

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz rację,że zdjęcia wyszły świetne.Ja szczerze mówiąc lubię posty gdzie zdjęć jest dużo,ale te gdzie jest jedno czy dwa również.Najlepiej jak są raz takie,a raz takie :)

    http://p-ann.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Najpiękniejsze drugie zdjęcie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. zdjęcia wyszły naprawdę super! :). Jak dla mnie twoje posty są ciekawe. Tekst nie jet ani za mało ani za dużo ;))

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładne zdjęcia :>
    dodałam do obserwowanych, liczę na rewanż :*
    handrao.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo ładne zdjęcia! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fotki cudne, a zwłaszcza piąte :D

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo ładne kreski na powiekach i boski kapelusz! Ja wolę czytać zamiast patrzeć na zdjęcia, ale ludzie generalnie są leniwi i wolą pooglądać niż skupiać się nad tym co ktoś ma do powiedzenia i widzę to na przykład po swoich postach - tam gdzie mnóstwo zdjęć - mnóstwo komentarzy. A gdy trzeba poczytac więcej to czasem komentarzy jest o 1/3 mniej ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdjęcie z żółtymi kwiatuszkami cudowne :) Jak dla mnie ważniejszy jest tekst, ale do zdjęć również przykładam dużą wagę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładne zdjęcia!<3
    Dodawaj więcej zdjęć ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. to z żółtymmi kwiatkami najlepsze ! <3

    nowy wpis http://izey-izabella.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. jak Ci ślicznie w tym krótkich włosach:)

    OdpowiedzUsuń
  13. jaką Ty masz piękną twarz. Jestem zaledwie 2 lata młodsza, a wyglądam dużo dziecinniej ><

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy komentarz i obserwacje <3

Popularne posty