Długi czas....

Dość długi czas minął odkąd ostatni raz tu byłam. Sama nie wiem dlaczego, chyba po prostu straciłam motywacje do pisania,ale dziś coś mnie tknęło i jestem. Mam nadzieję,że już na stałe,ale nie obiecuje. Pożyjemy zobaczymy,haha^^
U mnie ogólnie okay, ciągle nadrabiam zaległości w szkole po wyjeździe do Lizbony. Czas leci szybciej niż dotychczas,nie wiem czy tak jest czy tylko ja mam takie wrażenie. Praca na wakacje już załatwiona,wszystkie dokumenty oddane,teraz tylko czekamy.

Kolejnych kilka fotek z Portugalii :)








W następnym poście pojawią się kolejne zdjęcia z Lizbony,mam ich masę ;)

Komentarze

  1. Cieszę się, że Ty chociaż masz szansę na wyjazdy za granicę :)
    Ja nie mam :c

    Zapraszam ! http://e-ma-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdjęcia są świetne,więc cieszę się,że je umieścisz! :)

    http://p-ann.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. kurde! jakie cudowne wakacyjne zdjęcia! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Tez czasami tak mam, ale od razu mysle sobie, kurcze juz tyle zrobilam na blogu, nie moze chwilowe zachwianie, zmienic wszystko....dasz rade, i pisz dalej ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojej jak tam cudownie *-*

    OdpowiedzUsuń
  6. Jejku, cudne zdjęcia !
    Powodzenia w szkole (:

    OdpowiedzUsuń
  7. ale tam ładnie *_*

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy komentarz i obserwacje <3

Popularne posty