brak internetu

Ciężko u mnie z systematycznością ostatnio. Nie mam jak dodawać postów,bo już jakiś czas u siebie w laptopie nie mam internetu,teraz akurat jestem u brata na komputerze.

Ostatnie trzy dni były bardzo upalne i męczące. Taka pogoda mnie osłabia. Nie ważne co na siebie założę i tak cała się gotuje. Co do pogody, to bardzo trudno mi dogodzić. Zimno-źle, gorąco też źle ^^. Ale chyba wolę tą gorączkę niż miałabym marznąć. A dziś pogoda bardzo fajna jak dla mnie,słoneczko świeci,nie za gorąco ani nie duszno tak jak w ostatnich dniach. Czuuuć wakacje!
A jak tam u Was z pogodą?

Komentarze

  1. U mnie też był taki ukrop. Teraz popaduje trochę. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rano bardzo gorąco było,a przed chwilą burza:(
    www.solodayworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj gorąco gorąco, ale lepsze to niż deszcze i zimno :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja uwielbiam taką pogodę, ale nie jak muszę gotować się w autobusie;/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja tam wolę największe upały od mrozów, brr :D Szkoda, że teraz pogoda się zepsuła...

    OdpowiedzUsuń
  6. upałów nie lubię... tak 23 stopnie jest najlepiej więc źle ;p

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też nie miałam internetu przez jakiś czas, ale teraz już mam (:

    OdpowiedzUsuń
  8. ja też poczułam ostatnio wakacje! :D zwłaszcza wtedy gdy leżę w ogrodzie na kocyku ze słuchawkami w uszach i opalając nogi *.*

    OdpowiedzUsuń
  9. o morze ;)) też chcę tab być !:)
    pozdrawiam serdecznie;)
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. U mnie też są upały. Na szczęście co 3 dni jest jakiś chłodniejszy dzień i można odpocząć od słońca :)
    A.

    OdpowiedzUsuń
  11. ostatnio było upalnie, a dziś burza do mnie zawitała.

    OdpowiedzUsuń
  12. piękny post ;) zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  13. Przez ostatnie dni było bardzo cieplutko a dzisiaj deszcz :( Świetne zdjęcie !

    OdpowiedzUsuń
  14. W sobotę pogoda była świetna, ale od wczoraj jest na dworze brzydko ;c

    OdpowiedzUsuń
  15. Też miałam problem z internetem ale na szczęście do mnie wrócił :-). Pogoda prze koszmarna ale lepsze to niż huragam i gradobicie :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam to samo! Niby ostatnio było pięknie i gorąco, ale przy takiej temperaturze nie byłam w stanie funkcjonować. Dopiero teraz, gdy się ochłodziło, wróciłam do żywych ;) http://etnopsyche.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. u mnie zeszły tydzien byl tak upalny, ze super:Dehh

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja uwielbiam takie upały :) Jak się trochę ochłodziło nie wiedziałam co na siebie założyć :)
    Mieszkasz nad morzem ? :)

    OdpowiedzUsuń
  19. U mnie z pogodą różnie. Raz świeci słońce, nagle zaczyna padać i tak na zmianę. ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy komentarz i obserwacje <3

Popularne posty