Bom dia!

Witajcie! Wczoraj wieczorem wróciłam ze słonecznej Portugalii. Podróż była bardzo męcząca,trawa od 6,30 do około 20,30. Najpierw metrem na lotnisko,samolotem z Lizbony do Frankfurtu, kolejnym samolotem do Berlina i długa podróż busem do Koszalina.
Dwa tygodnie w takim niesamowitym miejscu to zdecydowanie za mało, zleciało bardzo szybko. Było świetnie,opaliłam się, nacykałam mnóstwo fotek,pozwiedzałam,odpoczęłam,spędziłam niesamowite chwile z niesamowitymi ludźmi. Jak się okazało, ludzie z Portugalii kochają Polki! Żałuje,że nie mogłam zostać tam dłużej,ale obiecałam sobie,że jeszcze tam wrócę.
Oczywiście pakując się, miałam problem ze spakowaniem wszystkich rzeczy, bo oczywiście bez zakupów w Colombo (olbrzymie centrum handlowe) się nie obeszło i do walizki doszło mi jeszcze 5 kilogramów więcej,ale dałam radę ;)

Teraz przez kilka kolejnych postów będę Was zasypywać fotkami z wyjazdu,chociaż nie wiem jak często będę dodawać notki,bo mam zaległości w szkole,więc nie wiem jak będzie z czasem.
W pierwszym tygodniu pobytu pogoda była deszczowa,dopiero w drugim miałam okazję się opalić i opaliłam się ciut za mocno.










Komentarze

  1. piekne zdjecia :)

    nowy wpis http://izey-izabella.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow!Wrażenia musiały być cudowne :) Zazdroszczę Ci bardzo,ale wiem,że też kiedyś tam polecę :)

    http://p-ann.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeeeju tam pewnie jest przepięknie ! *-*

    OdpowiedzUsuń
  4. ale Ci fajnie! :)
    czekam na kolejne posty ze zdjęciami ;))

    OdpowiedzUsuń
  5. Zazdroszczę bycia w Portugalii haha!

    OdpowiedzUsuń
  6. podróże to najlepsza rzecz na świecie, z każdej coś wynosimy ;-) pięknie jest w tej Portugalii ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja chętnie zdjęcia będę oglądać :) tym bardziej, że Portugalia jest jednym z miejsc, które mi się po prostu marzy <3

    OdpowiedzUsuń
  8. zazdroszcze wyjazdu! :*
    ~~
    zmieniłam adres bloga, jeżeli chcesz być na bieżąco- zaobserwuj! :3

    OdpowiedzUsuń
  9. Podróże chociaż czasem są męczące to jednak najlepsza rzecz jaka może nas spotkać!:D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy komentarz i obserwacje <3

Popularne posty