dość luźny piątek

Dzisiejszy dzień w szkole zapowiadał się niezbyt dobrze biorąc pod uwagę,że miałam mieć prace klasową z angielskiego zawodowego z trzech działów i kartkówkę z słówek z niemieckiego,a na nic się nie nauczyłam. Jednak żadny z planowanych sprawdzianów się nie odbył,gdyż się okazało,że pani od niemieckiego nie ma,a z kolei jeśli chodzi o angielski,pani zgodziła się przełożyć na następny tydzień,więc mi się upiekło.Także dzień był dość luźny i szybko minął. W tym tygodniu wpadła mi również 5 ze sprawdzianu z polskiego z Młodej Polski,a z rachunkowości sprawdzian kompletnie zawaliłam,więc pewnie się domyślacie co dostałam i w związku z tym czeka mnie poprawa. Dziś skończyłam lekcje godzinkę wcześniej i wybrałam się z mamą na zakupy..



W związku z tym,że kocham morze,kilka aktualnych zdjęć z Gąskowej plaży.
Jak minął Wam ten tydzień?

Komentarze

  1. Ale śliczne zdjęcia! Mój dzisiejszy dzień bardzo fajnie i szybko mi minął :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie cudowne zdjęcia :) Mój piątek był bardzo pracowity;p

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie świetne zdjęcia <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne zdjęcia. :)
    Ja zawsze panikuję przed takimi dniami zawalonymi sprawdzianami i kartkówkami, a w rzeczywistości ich nie ma. Człowiek się tylko stresuje tą szkołą. XD

    OdpowiedzUsuń
  5. ostatnie zdjęcie cudowne *-*

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja tydzień przeleżałam w łóżku z chorobą ;p
    ★ blog

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja od środy nie chodziłam do szkoły,ale nic poza kartkówką z historii mnie nie ominęło.Przyszły tydzień zapowiada mi się bardzo miło.Jakiego typu to były zakupy? :)

    http://p-ann.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zakupy ogólne,czyli wszystko :) Postaram się,w którymś poście pokazać co upolowałam.

      Usuń
  8. Gratuluję 5! Śliczne zdjęcia :)
    dreamsforeverx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. uu jakie ładne zdjęcia :3

    OdpowiedzUsuń
  10. O matko! To pierwsze zdjęcie wygląda jak z Władysławowa :D Wszystkie wspomnienia wróciły *_* <3
    Dzięki :*
    by-margaret

    OdpowiedzUsuń
  11. ale cudownie, chętnie bym się teraz przeszła po takiej plaży :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Rety jak pięknie :3 Mnie w tym tygodniu wpadło kilka jedynek :D

    OdpowiedzUsuń
  13. jakie śliczne zdjęcia ! <3

    Zapraszam na konkurs! Do wygrania 30$ do wykorzystania w sklepie.
    http://marttfashion.blogspot.com/2014/03/giveaway-chicnovacom.html

    OdpowiedzUsuń
  14. ja nigdy nie lubilam przekladania sprawdzianow
    wiecej do nauki, dluzsze nerwy i czesto pozniej sie inne sprawdziany zaczely na siebie nakladac

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepiękne widoki ♥ Ślicznie tam jest! : )
    Obserwuje : ) Zapraszam do siebie : http://spelniaj-swoje-marzenia.blogspot.com/ Pozdrawiam Serdecznie : *

    OdpowiedzUsuń
  16. boże, jak ja tęsknię za morzem... zazdroszczę! a tymi zdjęciami tylko mnie dobiłaś :(
    co do sprawdzianów i kartkówek - fuksiarka :D

    OdpowiedzUsuń
  17. co za widoki, uwielbiam morze!:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Prześliczne zdjęcia, kocham morze zimą sama byłam tam w ferie :)

    Wpadnij do mnie :)
    http://diamentoowaa.blogspot.com/2014/03/wishlist.html

    OdpowiedzUsuń
  19. aż się chce posiedzieć na takiej plaży :)

    OdpowiedzUsuń
  20. jakie piękne zdjęcia ;c i znów tęsknie za wakacjami ;c
    W wolnej chwili zapraszam na bloga, mam nadzieję, iż ci się spodoba - skomentujesz, zaobserwujesz? ;)
    http://jusssstine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. What a wonderful Place! :)

    kisses

    OdpowiedzUsuń
  22. oo ja wczoraj miałam sprawdzian z Młodej polski! :D

    OdpowiedzUsuń
  23. jakie piękne zdjęcia wstawiłaś nam :D od razu wiosnę czuć!

    OdpowiedzUsuń
  24. Przepiękne zdjęcia ;*
    Zapraszam ♥

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy komentarz i obserwacje <3

Popularne posty