trochę przemarzłam...

Wczoraj wraz z siostrą wybrałyśmy się na spacerek nad morze i przy okazji na zdjęcia. Pogoda była przepiękna,typowo wiosenna. Zdjęcia wyszły naprawdę fajnie. Wyjątkowo nie ja byłam fotografem lecz 'modelką'. Trochę przemarzłam i wpadłam trampkiem do wody,ale czego się nie robi dla dobrych zdjęć.
A dzisiaj odwiedziłyśmy Sarbinowo i tym razem Marzena była moją modelką. Zdjęcia również wyszły bardzo fajne,bo pogoda również piękna.

Pierwszy tydzień ferii już za nami! Zdecydowanie za szybko to minęło. Muszę w końcu zabrać się za czytanie lektury,jednak taka ładna pogoda w ogóle mi w tym nie pomaga.
Poniżej zdjęcia z wczorajszego dnia.



Nie,nie przyszłam w samej sukience,miałam ciuszki na przebranie^^ Więcej zdjęć dodam na photobloga,więc jeśli macie ochotę to paczeć! I jak macie jakieś pytanka to zapraszam na ask.fm/batusia.
Już się biorę za odpowiadanie na komentarze z poprzedniej notki i czytanie Waszych blogów.

Komentarze

  1. Czy to Mielno czy Sarbinowo? :O

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zdjęcia ! Ja bym za nic się nie rozebrała tak w takie zimno :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zdjęcia oby nie skończyły się chorobą ;/

    OdpowiedzUsuń
  4. ale miałaś piękną pogodę! :o u mnie ostatnio ciągle pada... :|
    zdjęcia wyszły przepiękne! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. zazdroszczę odwagi, ja bym się tak w lutym nie rozebrała, nawet jeśli byłoby ciepło. Po prostu jestem typowym zmarźluchem. Ale wyszłaś ślicznie.

    Skom? http://madame-carmelle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Podziwiam Cię, że tak byłaś rozebrana . ^^ Zmarzłabym straszliwie, ale muszę przyznać, że zdjęcia bardzo ładne ! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Te zdjęcia mają już nawet taki letni klimat! :D Jeju, ale Ci musiało być zimno. ;o

    OdpowiedzUsuń
  8. No jak na ferie zimowe, to pogoda trochę nietypowa jednak :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ladna sesja :) Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Zawsze podobał mi się widok morza wiosną.Szkoda,że nie mam takiego widoku na co dzień,bo mieszkam na przeciwnym końcu Polski.Zdjęcia wyszły Wam świetne i musiało być na prawdę bardzo miło! :)

    http://p-ann.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. jeju aż mi się zimno zrobiło jak Cię w tej sukieneczce zobaczyłam xd

    OdpowiedzUsuń
  12. piękne zdjęcia i sukienka! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Całe szczęście, że się przebrałaś, dla mnie mimo wszystko jest jeszcze za wcześnie na wiosenne stroje. :))

    OdpowiedzUsuń
  14. jeej nie dziwię się, że przemarzłaś:)) ale ładne zdjęcia:))

    patti-xx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne zdjęcia ;)
    Ja też muszę czytać książkę a jakoś nie umiem się do tego zabrać ;<

    OdpowiedzUsuń
  16. zdjęcia fajne, a więc warto było zmarznąć ;D

    OdpowiedzUsuń
  17. az mi sie zimno zrobilo na widok tych zdjec

    OdpowiedzUsuń
  18. stroje i pogoda iście wiosenne :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne zdjęcia i śliczna sukienka :)
    dreamsforeverx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy komentarz i obserwacje <3

Popularne posty