Run!!

Dzisiejszy dzień zapowiadał się pięknie. Rano słonko zachęcało do wczesnego wstania z łóżka i wyjścia na zdjęcia. Jednak kiedy już wstałam i się wyszykowałam,zaczął padać deszcz i zrobiło się pochmurno,więc ze zdjęć nic nie wyszło. Dzień spędziłam w domu,niezbyt aktywnie,ale też nie nudziłam się. Po południu wyszłam trochę pobiegać z Mateuszem(czyli moim bratem). Jak na mój dość leniwy styl życia,w którym jest praktycznie zero sportu,nawet nadążałam za nim.Z czasem mam nadzieje,że będzie lepiej,ale muszę zmienić trasę na krótszą niż ta dzisiejsza(7km),przy najmniej na razie,bo wyszłam z formy.
 A Wy spędziliście dzisiejszy dzień aktywnie czy raczej leniwie?^^
Jeśli macie jakieś pytania, zapraszam ask.fm/Batusia Śmiało pytać!
Trzymajcie się! ;>

Komentarze

  1. Ja też miałam tak rano :/ wstałam i było słoneczko a jak się uszykowałam to już padał deszcz :/

    OdpowiedzUsuń
  2. moja koleżanka zaczynając biegać, robiła to stopniowo od krótkich dystansów, które stopniowo sobie powiększała z kolejnym joggingiem. Polecam ta metodę. Od marca jeśli pogoda dopisze też zamierzam zacząć biegać i ćwiczyć. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie dziś do wczesnego wstania z łóżka skutecznie "zachęciła" wiertarka sąsiada :) A dzień spędziłam zdecydowanie leniwie. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie też było deszczowo, więc przyszła przyjaciółka i oglądałyśmy filmy . :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Podziwiam za chęć i wytrwałość w bieganiu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. mi się nie chce biegać zresztą nie mam kiedy:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Podziwiam Cie, ze poszlas biegac :) ja jestem takim leniem, ze sport u mnie ogranicza sie do basenu i spacerow :)

    OdpowiedzUsuń
  8. mam zamiar zaczac biegac ale cos mi dane nie jest
    jak nie pogoda to teraz jestem chora

    OdpowiedzUsuń
  9. raczej leniwie spędzę ten i następny dzień :)
    ♥blog-klik♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja na dobrą sprawę nawet nie mam gdzie biegać, bo po mieście to głupio trochę. :p

    OdpowiedzUsuń
  11. muszę właśnie zacząć biegać ;DD

    endrie-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. tez bym musiala sise zabrac:D
    www.klaudmen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Super zdjęcia, piekne masz włosy :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja jak na razie biegam po 4 km xD

    OdpowiedzUsuń
  15. raczej leniwie choć pogoda na prawdę była wspaniała ;)
    http://noemisoul.blogspot.com/2014/02/koniec-swiata.html

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja dzisiejszy tak pół na pół.Całkiem sporo zrobiłam dla dobra domu,co oznacza porządki,ale połowę dnia również się leniłam :)

    http://p-ann.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. U mnie cały dzień świeciło słońce. Co do mojego dnia spędziłam go przed książkami. Ładne zdjęcie :)
    dreamsforeverx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja póki co rozpoczęłam sezon na rolki :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ćwiczyłam i właściwie siedzę cały czas w domu :) Zostałam rano porządnie zirytowana i na nic więcej nie mam ochoty :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja mam zamiar zacząć biegać ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. A my dzisiaj byliśmy na długim spacerze...

    OdpowiedzUsuń
  22. ja w sobotę postawiłam na lenistwo :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Mnie słońce nie wyciągnęło z łóżka :D

    OdpowiedzUsuń
  24. ja nienawidzę biegać, ale ćwiczę codziennie różne treningi w piwnicy :)

    u mnie konkurs, do wygrania szablon, zapraszam!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy komentarz i obserwacje <3

Popularne posty