nawet na tytuł nie mam pomysłu

Pogoda się popsuła. Za szybko ją pochwaliłam. Źle to na mnie działa. Boli mnie strasznie głowa, moja cała energia wyparowała, przespałabym cały dzień. Nawet książki mi się nie chce czytać ani oglądać czegokolwiek. To zły znak. Mam zamiar zacząć biegać,jednak wątpię żebym się dzisiaj do tego zmusiła(lub do czegokolwiek), więc chyba startuje dopiero od jutra. Nie lubię takich dni szarych i ponurych,wtedy nie mam do niczego siły...Energie i dobry humor daje mi słońce i piękny ciepły dzień. Wiosno,zostań z nami na zawsze! Mam nadzieje,że nie wprowadziłam Was w stan melancholii i depresji. 
Jeżeli chcecie zobaczyć więcej zdjęć mojego autorstwa,zapraszam tu <klik> , a jeśli macie pytanie odnośnie mnie lub bloga zapraszam Was na ask.fm/Batusia.

Komentarze

  1. Mnie się teraźniejsza pogoda bardzo podoba jak na ta porę roku ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Na mnie też ta pogoda tak działa, chodzę strasznie senna. :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne widoczki zapraszam na konkurs :) http://gabigabrysia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Hahaah.. no wyobraź sobie, że u mnie jest to samo;/
    Też chwaliłam pogodę i też się popsuła ;/
    Pozdrawiam ;*

    Miśka

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie na szczęście pogoda jest świetna ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie też dołują dni bez słońca... Ale wiosna coraz bliżej. :P

    OdpowiedzUsuń
  7. u mnie jest czasem słonko czasem chmury :c


    endrie-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie jest mnóstwo słonka;d

    www.kataszyyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne zdjęcie :) U mnie ładna pogoda na szczęście się utrzymuje :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja dzisiaj miałam miły dzień,ale czuję,że coś mnie bierze.Bardzo nie chcę,bo to dopiero początek ferii!U mnie również pogoda się zepsuła,a szkoda :(

    http://p-ann.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. ja tam żyję nadzieją, że będzie jeszcze słońce! i kop energetyczny! zobaczysz, jutro będzie ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja się rozchorowałam i też wyparowała ze mnie cała energia ;<

    OdpowiedzUsuń
  13. Też bardzo nie lubię takich dni :)
    dreamsforeverx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Szary dzień też może być fajny ! Wystarczy tylko chcieć go wykorzystać w 100 % ♥

    OdpowiedzUsuń
  15. U mnie też już słońce uciekło, ale jeszcze trochę i będzie piękna pogoda :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam tak samo, jak świeci słoneczko to od razu czuję w sobie ogromne pokłady energii i wydaje mi się, że mogę wszystko. A gdy znowu robi się szaro i smutno, to i ból głowy dochodzi i wszystko jakieś takie gorsze ;/
    Obserwacja?

    OdpowiedzUsuń
  17. podobna pogoda i u mnie..
    pozdrawiam
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. oo nienawidzę takich dni .. jestem wtedy w stanie przeleżeć caaaaałby dzień w łóżku i jeszcze marudzić.

    OdpowiedzUsuń
  19. a ja właśnie mam mnóstwo energii! ta pogoda tak na mnie wpływa i to co się teraz dzieje w moim życiu :D
    ja wierzę w to że wiosna już zostanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Znam to. Ostatnio miałam tak samo jak Ty. Słońce, pochmurno i tak w kółko a ja tylko w łóżku..
    http://mondemagiquee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. super blog zapraszam na mój http://vougelisha.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Znam doskonale ten stan, kiedy nie ma się totalnie na nic ochoty...
    A Twój opis "o mnie", pasuje także idealnie do mojej osoby ;)
    Pozdrawiam ciepło i słonka dużo życzę! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetna notka :)
    Zapraszam do siebie i do obserwacji :)-->http://veneaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy komentarz i obserwacje <3

Popularne posty