kolejny tydzień za nami...

Kolejny tydzień za nami...Mogę szczerze powiedzieć,że mimo że był trochę ciężki do przetrwania, dałam radę! Nawet wpadło mi kilka dobrych ocen,z polskiego 4+,rachunkowości 4,organizacji pracy 5! Także jestem bardzo zadowolona. Cieszy mnie również fakt,że jakoś od miesiąca nie ma pani od matematyki,będzie dopiero po feriach(zaczynam je już za tydzień!!).
A poza szkołą co u mnie? Żyję sobie,czuje się dobrze,jedyne co muszę to przytyć,a z tym ciężko mi idzie. Dni mijają mi zdecydowanie za szybko,wszystko szybko się kończy,ucieka nie wiadomo kiedy.
Postaram się częściej dodawać posty niż co tydzień,ale nie wiem co z tego wyjdzie, dlatego nie obiecuje.
Jutro odpowiem na komentarze spod poprzedniej notki,bo dziś już nie mam na to siły.
Trzymajcie się!;*

Komentarze

  1. Ja też mam za tydzień już ferie, tak się na nie ciesze. *-*

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję ocen. Mi ferie powoli się kończą. Ładne zdjęcia :)
    dreamsforeverx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazdroszczę! Jak jak ja bym chciała nie mieć przez tyle czasu matmy ! <3
    http://mondemagiquee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna, też chciałabym nie mieć matmy tak długo ;w;

    OdpowiedzUsuń
  5. Ślicznie wyglądasz :D
    Hehe.. nie ma to jak słot focie z kamerki na WebCamToy :D
    Hehe :D Tez używam ;p
    pozdrawiam ;*

    Miśka

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna jesteś ;)
    Ja też mam ferie za tydzień ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi też niestety dni mijają za szybko;<

    OdpowiedzUsuń
  8. troszkę zmęczona taka wyszłąś :(

    OdpowiedzUsuń
  9. O widzę, że mamy w tym samym czasie ferie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję ocen ;3 Ja mam ferie 17 ;/

    pozdrawiam Nika ♥
    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. ja mam za tydzien dopiero ferie ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładnie wyglądasz z cebulą na głowie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ja juz mialam ferie :C

    OdpowiedzUsuń
  14. To prawda dni mijają bardzo szybko, a moje ferie skończyły się już tydzień temu :c

    OdpowiedzUsuń
  15. jaka jesteś śliczna :) rzadko kiedy się spotykam, by ktoś chciał przytyć, ale życzę powodzenia :D
    noemisoul.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Do twarzy Ci w koku :)

    OdpowiedzUsuń
  17. mi też został już tylko tydzień ferii ;( Pozdrawiam i zapraszam do Mnie oraz obserwacji ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. A mi się juz dawno skończyły :( Genialnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  19. a ja już ferii nie obchodzę :(

    za stara jestem :P

    OdpowiedzUsuń
  20. Wow! Co tu dużo mówić... onieśmielasz mnie! Wyglądasz fabularnie!
    A z tym ponaglającym czasem to faktycznie...ale im się jest starszym tym szybciej nam mijają minuty... Gratuluję dobrych ocen!:-*
    Jak zwykle rewelacyjnie skomponowany post!
    Zawsze wiesz jak zwrócić na siebie moją uwagę :-*
    Ciągle muszę tu wracać po więcej :*

    U mnie 47 DIY pomysłów na walentynki – może znajdziesz tam coś dla siebie? :-)



    Pozdrawiam,
    Katherine Unique


    OdpowiedzUsuń
  21. Gratuluje pozytywnych ocen ;33
    Śliczna <3
    KLIK-BLOG

    OdpowiedzUsuń
  22. bardzo fajnie Ci w tej koszuli i fryzurze :D

    OdpowiedzUsuń
  23. i kolejny tydzień przed nami ech;p

    OdpowiedzUsuń
  24. Ślicznie wyglądasz, super koczek <3
    ♥blog-klik♥

    OdpowiedzUsuń
  25. gratulacje wielkie za piekne ocenki,ja jeszcze tydzień ferii :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Ciekawy blog. Pozdrawiam
    www.momentforme89.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja niedługo zaczynam nowy kierunek to dopiero się zacznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. A mi się ferie już powoli kończą :(
    Pozdrawiam :*
    ewelaina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Gratulacje dobrych ocen :)
    http://mondemagiquee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. gratuluję ocen :)) oby tak dalej!
    fajna koszula, a szczególnie jej kołnierzyk *o*

    OdpowiedzUsuń
  31. ślicznie wyglądasz ;)

    http://earfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. mi powoli udaje się przestać o tym myśleć, chyba potrzebuję jeszcze kilku dni :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy komentarz i obserwacje <3

Popularne posty