'Kocham...'

Jest godzina 1:30 w nocy i nie mogę spać,więc postanowiłam tu zajrzeć i wpadłam na pomysł,żeby przygotować trochę inny niż zwykle post, pt.'Kocham...'.Według mnie taka odskocznia od zwykłych postów jest całkiem ciekawa. Może częściej będę takie notki dodawać,o ile Wam się to spodoba. Proszę więc,abyście napisali czy lubicie tego typu posty czytać. Chciałbym znać Wasze zdanie. Jeżeli macie jakieś uwagi bądź rady,śmiało pisać,to mi bardzo pomoże.
Dłużej nie przedłużam,czas przejść do tematu notki.

Kocham morze,plaże,słońce,ciepłe powietrze,lato,wiosnę,książki,spać,przyjaciół,ketchup z krokietami,czekoladę,kawę,fotografię,solaligrafię,makro,czarny,zielone oczy,pisać smsy,czarno-białe zdjęcia,jeździć na rowerze,śpiewać,marudzić,wygłupiać się,robić szalone rzeczy,ogniska,nocki w campingu,gadać na głupie tematy,śmiać się,snuć się bez celu,gadać do 3 w nocy,spacery o 4 nad ranem,spontaniczność i planowanie spontanicznych rzeczy(które już przestają nimi być),biegać,pączki z biedronki,siedzieć i popijać kawę  w maku w czwartki przed szkołą,siedzieć pół dnia na basenie,wagarować,glany,trampeczki,muzykę,happysad,imagine dragons,filmy,dramy koreańskie,blogować,chodzić na nasze'sesje',niebo,księżyc,zachody słońca,gwiazdy,mój pokój,spacery,herbatkę,jeść,mandarynki,Boże Narodzenie,wakacje,oglądać Dr Housa,słuchać Eski tv,króla Juliana,kupować ramki na zdjęcia,zakupy,mój śnieżnobiały telefon,doprowadzający mnie do szaleństwa aparat,leżeć na ulicy i patrzeć na niebo,kebaby,jeździć o 16 busem,wspominać,siedzieć na promenadzie w Sarbinowie,zapiekankę XXL,mieszane świderki,obserwować ludzi,zapach skoszonej trawy,wycieczki,krówki własnej roboty,przeglądać zdjęcia z dzieciństwa,świeczki zapachowe...

Szczerze mówiąc zanim tego nie zapisałam nie widziałam,że kocham aż tyle rzeczy,nawet drobiazgi. Pewnie gdybym się bardziej wysiliła,jeszcze bym coś dopisała do powyższej listy. W następnym poście tego typu dodam więcej zdjęć przedstawiających poszczególne rzeczy. Dziś jest późno i nie chciało mi się szukać na laptopie tylu zdjęć,także wybaczcie.
Dotrwaliście do końca?^^

Komentarze

  1. ja kocham góry i czipsy i czekoladę hahah xd

    OdpowiedzUsuń
  2. Przeczytalam;) swietny post;) ja bym jeszcze dopisala Death Note:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Happysad moją miłością. *-*

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne miejsce , uwielbiam morze :)

    OdpowiedzUsuń
  5. tez kocham morze a tak dawno nie bylam w tych rejonach
    moze w maju urzadze sobie wymarzona majowke nad morzem
    juz raz tak zrobilam i byla to fantastyczna odskocznia

    OdpowiedzUsuń
  6. Super rzeczy i czynności ;) Ha ha jeździć o 16 busem! ;)

    Zapraszam do mnie i pozdrawiam ;) Zuzia♥
    http://funandfashion98.blogspot.dk/

    OdpowiedzUsuń
  7. Tak,dotrwałam do końca.Też kiedyś rozpisałam sobie co kocham na świecie i wyszło tego na prawdę dużo :)

    http://p-ann.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Kocham dużo rzeczy z Twojej listy. Bardzo mi się podoba taka forma postu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja kocham podobne rzeczy, a nawet kilka z Twojej listy ;)
    asiek-asieeek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. drugie zdjęcie mega mi sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  11. To bardzo fajny sposób na szukanie pozytywnych stron życia.

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny pomysł ;-) Hahha pislabym taki post chyba cały dzień<3 Świetny blog<3

    OdpowiedzUsuń
  13. Też uwielbiam morze <3 już nie mogę sie doczekać maja kiedy w końcu się opale ;D ( jak jadę nad morze to pogodę mam tylko w maj/czerwiec, a gdy jade w wakacje to często pada deszcz ech ;/ )

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy komentarz i obserwacje <3

Popularne posty