FERIE

Hej,hej! Doczekałam się nareszcie upragnionych ferii. Każdy potrzebuje odpoczynku od szkoły. Chciałam wczoraj się odezwać,ale wyszło jak wyszło i jestem dziś. Wczoraj byłam u kuzynki jako "fryzjer".Farbowałam i podcinałam włosy. Haha, jestem rodzinnym fryzjerem ^.^ Dziś wybrałyśmy się z ową kuzynką na sesję. Zdjęcia wyszły naprawdę fajne. Mimo takiej szaro burej i bardzo wietrznej pogody moja modelka dała radę w samej koszuli/koszulce. Może kilka zdjęć pokaże,jak przerobie.
Eskimos;>
Trzymajcie się cieplutko,Kochani! ;*

Komentarze

  1. Jak były te ogromne mrozy, to wyglądałam dokładnie tak samo, jak Ty na tym zdjęciu :D
    pozdrawiam ;*

    Miśka

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też mam już ferie. Udanych Ci życzę ! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. mi się skończyły 2 tyg temu zazdroszczę ci :)

    endrie-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. mi ferie skończyły się już bardzo dawno :c
    udanych ferii :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Słodko tak wyglądasz.U mnie w sumie ostatnio jest bardzo ciepło.Codziennie powyżej siedmiu stopni na plusie.Już nawet nie muszę zakładać czapki!I również bardzo sie cieszę,bo też właśnie zaczęłam ferie :3

    http://p-ann.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Moje ferie juz tydzień temu się skończyły. Zazdroszczę :) ładne zdjęcie :)
    dreamsforeverx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Czekam na fotki :>

    OdpowiedzUsuń
  8. zazdroszczę ferii! :)
    Zapraszam serdecznie do mnie na konkurs, do wygrania świetne nagrody zachęcam do brania udziału buzi:*

    OdpowiedzUsuń
  9. jaka zimowa wersja! A u mnie dziś świeciło słońce i piękna pogoda :)
    http://creativamente-o-sztuce.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. To miłych ferii w takim razie życzę :) ja po 3 tygodniach laby wracam jutro na zajęcia i... TAK MI SIE NIE CHCE :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Też zaczęłam ferie:)
    Haha faktycznie jak eskimos :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Zazdroszczę ferii :) Jaki film bollywood polecisz? Bo ja zawsze z chęcią coś nowego bym zobaczyła :)
    A.

    OdpowiedzUsuń
  13. mi też przydałby się fryzjer :) pozdrawiam,

    Malko

    OdpowiedzUsuń
  14. TY to masz dobrze ;P wszystkkim się ferie kończą a ty dopiero zaczynasz ;D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy komentarz i obserwacje <3

Popularne posty