Liebster Blog Award

Hej! Wpadłam tu tylko na chwilkę,bo zostałam nominowana do Liebster Blog Award przez Ever. Bardzo jej dziękuje,to bardzo miłe. Nie przedłużając przejdźmy do pytań. Mam nadzieje,że się nie zanudzicie.

1.Jakie jest Twoje postanowienie noworoczne? 
Moim postanowieniem jest ogólna zmiana toku myślenia i patrzenia na niektóre sprawy.
2. Jak długo prowadzisz bloga?   
 Od kwietnia 2012 r. czyli niedługo 2 lata będzie ;)                     
3. Twój ulubiony przedmiot w szkole?   
Lubię język angielski,ale niestety mam beznadziejnego nauczyciela.                    
4. Na jakich portalach społecznościowych masz konta?
Facebook, Photoblog, Flog,miałam aska no i oczywiście blogspot,to nie wszystkie,ale na te strony najczęściej wchodzę.
5. Jaka jest Twoja ulubiona potrawa?                        
Nie am jednej ulubionej potrawy,bo uwielbiam jeść! Najbardziej lubię spagettii,krokiety z ketchupem i schabowe xD
6. Imiona Twoich przyjaciół?                        
Sporo ich jest,Ci najbliżsi to m.in. Madzia,Oliwka,Fela,Sawako,Amica
7. Co robisz w wolnym czasie?                          
Oglądam dramy koreańskie,czytam książki,słucham muzyki,fotografuje,spotykam się z przyjaciółmi...
8. Jaki masz styl ubierania?                          
Nie mam określonego stylu,ciągle go szukam.
9. Twój wymarzony zawód?                        
Fotograf,prokurator
10. Masz zwierzaka?                        
Papużkę, zwie się Molly
11. Jak spędzasz sobotni wieczór?
Sobotni wieczór spędziłam w łóżku z laptopem,gdyż byłam chora i nie najlepiej się czułam.


Dziękuje tym,którzy przeczytali i tym,którzy nie również,bo zdaje sobie sprawę z tego,że niektórzy nie lubią tego typu postów,ale mimo wszystko dzięki!  ;>
Z uwagi na to,że jestem strasznym leniem nie nominuje nikogo. Nie lubię bawić się w takie zabawy, mam nadzieję,że mi wybaczycie ;)

Tak przy okazji czy ktoś byłby chętny i tak miły i pomógłby mi w zmianie wyglądu bloga,bo ja nie ogarniam tych wszystkich kodów,jeśli tak odezwijcie się do mnie na e-maila: beata19958@wp.pl . Z góry dziękuje i czekam :)

Komentarze

  1. oo prokurator ... ciekawie :)

    kajkams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję nominacji :)
    świetne odpowiedzi :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny post, ja też bardzo lubię angielski :)
    dreamsforeverx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawy post :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam świetną nauczycielkę od angielskiego :)

    OdpowiedzUsuń
  6. A no dawno Cię nie było :c I wygląd chyb już 2 razy nawet się zmieniał podczas Twojej nie obecności :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też lubię angielski ale mam spoko nauczycielke :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Hehe ja wlasnie nie przepadam za tego typu postami sama jak jestem nominowana ciezko mi sie zmotywowac do stworzenia takiego postu... Mimo wszystko post, pytania i odpowiedzi jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Animacja - s u p e r.
    Gratki za nominację :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Dość ciekawe postanowienie noworoczne ! :)

    www.izabielaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Też chciałabym być fotografem :D

    OdpowiedzUsuń
  12. ja lubię czytać czyjeś odpowiedzi na te pytania, jednak sama nie lubię na nie odpowiadać :D

    i jak zdrowie? mam nadzieję, że już czujesz się lepiej!

    i mam nadzieję, że uda Ci się spełnić noworoczne postanowienie!

    OdpowiedzUsuń
  13. Oo prokurator... Gratuluję nominacji. Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  14. hoho trzymam kciuki być tym prokuratorem została :D chce takie znajomości mieć;p

    OdpowiedzUsuń
  15. a ja właśnie śmiało mogę stwierdzić, że rok 2012 był dla mnie lepszy niż 2013. ale co do roku 2014 mam tak samo jak Ty, czuję, że będzie do dobry rok! w sumie u mnie szykują się zmiany, także dziać się coś będzie na pewno!

    a jak spędziłaś tego roczne wakacje? :)

    dziękuję i również życzę samych wspaniałości w roku 2014! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja angielskiego jako przedmiotu nigdy nie lubiłam. Wolałam się go sama uczyć pisząc do znajomych maile po angielsku :)
    A.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy komentarz i obserwacje <3

Popularne posty