from dresslily

Cześć! Miałam zamiar dziś już nie pisać,ale jednak mam trochę czasu,więc jestem. Kilka dni temu dostałam paczkę od dresslily. W środku znalazłam śliczną białą bluzeczkę. Pasuje idealny,dobra jakość i przyjemy dla skóry materiał. Jestem bardzo zadowolona z wyboru tej bluzki,gdyż od kilku dni szukałam białej bluzki,bo szczerze mówiąc nie miałam żadnej eleganckiej, odświętnej białej bluzki koszulowej na specjalne okazję,egzaminy próbny czy jakieś uroczystości szkolne.
 <klik>
<klik>
Odezwę się dopiero w niedzielę,bo jutro na 9 mam kurs przygotowawczy do wyjazdu do Portugalii,który trwa do 14. Później umówiłam się z mamą i idziemy pooglądać i poszukać pewnej rzeczy,o której już wspominałam,że w następnym tygodniu ją dostanę;) A teraz muszę odrobić kilka ćwiczeń z angielskiego zawodowego właśnie na jutrzejszy kurs.
Trzymajcie się!!

Komentarze

  1. śliczna koszula, idealna właśnie na różne uroczystości szkolne lub egzaminy :)
    dreamsforeverx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. wyglądasz w niej bardzo korzystnie :) świetnie ci pasuje
    noemisoul.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. ładna bluzka ! :)

    linijkala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja zawsze mam problem ze znalezieniem idealnej białej bluzki. Ta mi się bardzo podoba :)
    A.

    OdpowiedzUsuń
  5. bluzeczka śliczna! ps schudłaś strasznie...

    OdpowiedzUsuń
  6. Aleś ty chuda zazdro xd. Super jest!

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajna bluzka ;) Mam nadzieje że uda ci się z mamą ją znaleźć ;)

    Zapraszam do mnie i pozdrawiam ;) Zuzia♥
    http://funandfashion98.blogspot.dk/

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładna ta koszula, ja mam podobną, tylko że z takimi czarnymi wstawkami przy zapinaniu i przy rękawach, też jest milutka i przyjazna dla ciała, dlatego na wszelkie uroczystości - idealna :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Od jakiegoś czasu szukam podobnej koszuli :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam takie proste fasony! Oddaj ją ! <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Też zawsze miałam problem ze strojem galowym :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Genialna bluzeczka :-* wyglądasz ekstra :-*
    No to miłych przygotowań i wyjazdu :))


    Pozdrawiam,
    Katherine Unique


    OdpowiedzUsuń
  13. jak z jakoscią tej bluzeczki? ile szła ci przesyłka? dodaj jakies swoje zdjęcie w niej-zastanawiam sie nad kupnem :p

    OdpowiedzUsuń
  14. jak z jakoscią tej bluzeczki? ile szła ci przesyłka? dodaj jakies swoje zdjęcie w niej-zastanawiam sie nad kupnem :p

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy komentarz i obserwacje <3

Popularne posty