Winter? No!

Hello!
Nie mogę uwierzyć,że mamy prawie styczeń,a śniegu jeszcze w ogóle u mnie nie było i pogoda jest typowo jesienna. Dziś nawet słonko świeci i jest w miarę ciepło,przy najmniej jak na ten czas. Szczerze to zbytnio nad tym nie rozpaczam,wręcz przeciwnie,cieszy mnie taka ciepła pogoda,bo nienawidzę zimna i tego,że mimo iż jestem ciepło ubrana to marznę. Korzystając z pogody zamierzam przejść się na jakieś zdjęcia po południu.
Teraz sobie siedzę,piję herbatkę i właśnie otworzyłam czekoladę. Mimo że nie mogę jej za dużo jeść,to przez święta tyle wszamałam,ale cóż poradzić jak jest taka pyszna.

Komentarze

  1. Też dzisiaj zamierzam iść na jakieś zdjęcia. Masz rację z ta pogoda.. nieciekawie, choć fajnie, że nie muszę się opatulać kilogramami kurtek :D
    pozdrawiam ;*

    Miśka
    misiayou97.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja się cieszę, że nie ma śniegu! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapraszam na nowy post swietny blog http://andziablogangelika.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  4. Słodycze <3
    _________
    KAŻDY KTO KLIKNIE I DA KOMENTARZ NA BLOGU UMIESZCZĘ LINK BLOGA/ASK/INSTAGRAMA ITP. W KOLEJNYM POŚCIE.
    http://malinowe-ciasto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. No za oknem bardziej wiosna niż zima. :D


    Miłego dnia.
    Pozdrawiam, Niepoprawny. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie też cieszy taka ciepła pogoda :)
    dreamsforeverx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. A w przyszlosci chcialabys?:)

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie też dziś cieplutko. Niedawno się chwaliłam śniegiem, a teraz topnieje:/ trudno, spadnie nastepny^^ ja tam lubie zimno, wole marznac, niz mialoby mi byc gorąco. Też właśnie pożeram czekoladę. Hah, trzebabędzie zabrać się za ćwiczenia;) pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja się cieszę z tak pozytywnej pogody <33
    JEst na dworze pięknie, typowo jesiennie, jak mi się kojarzy, że Wiosennie, ah mogłoby być tak całą zimę <33

    OdpowiedzUsuń
  10. Super! Bardzo się cieszę, bo znalazłam osobę, z którą będę mogła o tym pogadac;) W takim razie życzę Ci, żebyś znalazła czas i nie brakło Ci chęci:)

    OdpowiedzUsuń
  11. ja niee lubie śniegu !;) Za kilka dni moje urodziny i chyba... będą to moje pierwsze urodziny bez sniegu haha ;P
    aaa czekolada omnomnom <3
    ally-alia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. śnieg mógłby już w końcu spaść !

    OdpowiedzUsuń
  13. A ja właśnie chcę śnieg i snowboard i wszytsko ;__;
    Bardzo ciekawie piszesz i masz bardzo ślicznego bloga ♥
    ____________________________
    Obserwuję W wolnej chwili też możesz
    mnie zaobserwować, bo nie ukrywam, że
    bardzo mi na tym zależy

    www.dorota-dorotaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. ja dzisiaj już chodziłam w jesiennej kurtce, było zupełnie ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  15. U mnie dzisiaj zimno, zmarzłam bardzo :D

    OdpowiedzUsuń
  16. mnie takze cieszy taka bardziej jesienna pogoda :D

    OdpowiedzUsuń
  17. a mnie nie cieszy to że nie ma śniegu :D
    oj! nie wspominaj o jedzeniu, bo robi mi się niedobrze.. :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Hahah u mnie wiosna :D

    P.S przeniosłam się !
    zdrowejestpiekne.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Pogoda jak w marcu :)) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczny masz kubeczek :))
    Szczęśliwego Nowego Roku i aby 2014 był lepszym niż 2013!!!
    BLOG-klik!

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja też sporo zjadłam w te święta czekolady...Ona uzależnia,a niestety na twarzy i innych partiach ciała widać później działanie :C

    http://p-ann.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy komentarz i obserwacje <3

Popularne posty