Środa minie tydzień zginie

Dzisiejszy dzień minął bardzo pozytywnie,w szkole okej.Ostatnio wpadły mi dobre ocenki, których się w ogóle nie spodziewałam. 5 ze sprawdzianu z zajęć praktycznych i 4 z organizacji pracy, również ze sprawdzianu. Jutro może dowiem się co dostałam z pracy klasowej z matematyki,ale tu akurat jestem pewna ,że się nie popisałam... Mimo to od wczoraj dobry humor mnie nie opuszcza i nawet zła ocena z matmy mi go nie popsuję ;) Jutro środa,a jak to się mówi `Środa minie tydzień zginie`, czyli do weekendu mało zostało. Następny tydzień zapowiada się bardzo fajnie. Zapisałam się nawet na olimpiadę z hotelarstwa, która jest za tydzień w środę.


Trzymajcie się ciepło ! :*

Komentarze

  1. mam nadzieję, że szybko zleci. Ja chodzę tylko do czwartku :)
    miło, że trafiłaś na mojego fbl :)
    pozdrawiam
    noemisoul.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. a najlepsze jest to, że będzie to długi weekend :)

    OdpowiedzUsuń
  3. chciałabym jeszcze takiej jesieni jak z obrazka :))

    OdpowiedzUsuń
  4. urocze zdjecie uroczego listka:D

    OdpowiedzUsuń
  5. Oby tylko tak dalej z tymi ocenami:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Hahah. Jak ja to mówię w poniedziałek, za dwa dni środa, a od środy tylko dwa dni do weekendu i z 5 dni robią się mi 4. Ot takie pocieszające rozumowanie. :)
    Ach ta szkoła, gratuluję dobrych ocen :D

    OdpowiedzUsuń
  7. jak dla mnie Ty masz hebanowe włosięta:D

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny tytuł - motywujący :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy komentarz i obserwacje <3

Popularne posty