Jak dbam o włosy.

Hej, w końcu dodaje obiecany post o włosach. W tygodniu nie miałam na to czasu,a wczoraj byłam za bardzo zmęczona,żeby cokolwiek napisać.
Muszę się przyznać,że dopiero teraz zaczęłam bardziej dbać o włosy, wcześniej wystarczyłby mi tylko szampon, a teraz? Właśnie jak teraz dbał o włosy? A otóż , szamponu nie używam jednego tego samego na okrągło, co jakiś czas używam inne. Raz te lepsze,a raz te zwykłe tanie, które okazują się równie dobre co te z tych lepszych firm. A co oprócz szamponu? Jedwab !

Jedwab z Biosilka kupiłam w biedronce za niecałe 4 zł. Jest to mała buteleczka(15 ml), ale starcza na bardzo długo. Teraz nie wyobrażam sobie,że miałabym go nie używać, uwielbiam go! Tak myślę,żeby wybrać się do biedronki i kupić mały zapas.
Następnym produktem,który używam jest mgiełka/odżywka zamówiona z Avonu. Do włosów słabych i łamliwych. Nie jestem pewna, ale kosztowało około 5-6 zł, a jak dla mnie jest bardzo dobra ;)

A tak na koniec zdjęcie moich włosów,niestety kamerkowe,bo nie mam w tej chwili aparatu. Pożyczyłam bratu na mecz ;)
Jeszcze kilka dni temu włosy miałam za biust, do połowy pleców jakoś.
A dziś jak widać znacznie krótsze ;) Nie żałuje, że ścięłam, lepiej się w takich czuje, lżej mi.

Komentarze

  1. Jedwab świetna sprawa, też go używam :)

    http://formidaable.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja kiedyś na normalne włosy też używałam jedwabiu :) dobrze, że nie żałujesz ścięcia włosów, ja za każdym razem wychodziłam wściekła i zdruzgotana :D

    OdpowiedzUsuń
  3. i w tych i w tych Ci ładnie :*:)

    OdpowiedzUsuń
  4. cudowny jest ten jedwab! ładnie pachnie, ładne sąwłosy po nim, same plusiki XDD
    ładnie ci i w krótszych i w dłuższych :)

    OdpowiedzUsuń
  5. też mam ochotę ściąć trochę włosy ;) świetnego masz bloga ;)
    Obserwujemy ?

    http://marttfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. muszę dokładnie przejrzeć katalog z Avon :DD
    http://podrozepasjefotografie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja nie dbam jakoś szczególnie o moje włosy ;xxx

    ZAPRASZAM DO MNIE ♥ *klik*

    OdpowiedzUsuń
  8. nie uzywałam nigdy biosolku

    OdpowiedzUsuń
  9. nie miałam żadnego z tych produktów :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję za komentarz :)
    No, fajnie teraz wyglasz :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuje za komentarz! ;)

    loszi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. używam tego samego jedwabiu :)
    noemisoul.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. śliczne włosy *.* nie używam takich produktów ale może się skuszę?

    OdpowiedzUsuń
  14. wooo, miałas takie długie i obcielas, ja nie mam odwagi ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. ślicznie Ci w krótkich :D więcej objętości nabrały:) a pielęgnacja skromna :D ale daje efekty:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Też używałam tego jedwabiu, ale na moich włosach się on nie sprawdził. Nie było widać żadnego efektu :)
    dreamsforeverx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluję, ze odważyłaś się ściąć włosy. Ja fryzjera omijam szerokim łukiem. Więcej na ten temat u mnie w najnowszym poście ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. słyszałam, że przy dłuższym stosowaniu ten jedwab zaczyna wysuszać włosy

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy komentarz i obserwacje <3

Popularne posty