praktyki, warsztaty

Cześć! Post dziś niezwykle wcześnie,a to dlatego ,że praktyki mam dopiero na 15,więc mam jeszcze dużo czasu. Wczoraj byłam na 8 rano na szkolenie BHP, które trwało zaledwie 30 minut. Po szkoleniu wybrałyśmy się z dziewczynami na kebaba, później posiedziałyśmy trochę w maku, jakoś po godzinie poszłyśmy do biblioteki. A gdy dziewczyny już pojechały, poszłam do szkoły po Sawako, bo na 14 miałyśmy pierwsze spotkanie na warsztatach fotograficznych ,ale było jeszcze wcześnie,więc wstąpiłyśmy do Columbus Coffee na kawę ;) Kolejne warsztaty mam we wtorek i nie moge już się ich doczekać!

z Sawako 
Miłego dnia! :))

Komentarze

  1. to dobrze że podobają ci się warsztaty:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne, uśmiechnięte dziewczęta :D

    OdpowiedzUsuń
  3. mam smaka na maka :D
    fajna fotka :P
    klaudmen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne ♥

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajne zdjęcie. Fajnie, że Ci się podobają warsztaty :)
    dreamsforeverx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie że cieszysz się z warsztatów ;) Też bym sobie chętnie zjadła kebaba, ale nigdy nie mam czasu ;)

    Zapraszam do mnie i pozdrawiam ;) Zuzia♥
    http://funandfashion98.blogspot.dk/

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam kebaba :)

    co powiesz na wzajemna obserwacje?

    OdpowiedzUsuń
  8. Teraz chyba każdy w Koszalinie biega do Columbusa :) W końcu jest jakaś "sieciówkowa" kawiarnia :)
    A.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy komentarz i obserwacje <3

Popularne posty